מעבר מפתיע? קומו מעוניינת במאטס הומלס

העולה החדשה בסריה A מעוניינת להחתים את הבלם הגרמני הותיק | כל הפרטים

קומו האיטלקית, אותה מאמן ססק פברגאס, חזרה לליגה הבכירה באיטליה לאחר היעדרות של 21 שנים, ולאחר שדווח כי אנדראה בלוטי בדרך לקבוצה, קומו מעוניינת להוסיף ניסיון גם להגנה ולהחתים את מאטס הומלס. כעת, סנטי אאונה מדווח כי קומו תציע לשחקן שכר של 3 מיליון אירו לעונה בנוסף לבונוסים.

הומלס בן ה-35 הפך לשחקן חופשי עם תום חוזהו לאחר ההחלטה ההדדית עם בורוסיה דורטומונד, שלא לחדש את החוזה של השחקן. הבלם הגרמני שיחק במדי הקבוצה 13 שנים שהתפרשו על פני שתי קדנציות שונות בנות 8 שנים ו-5 שנים בהתאמה, ומשאיר חותם בקבוצה, עם מורשת של זכייה בשתי אליפויות בונדסליגה ושתי זכיות בגביע הגרמני עם דורטמונד. בעונה האחרונה שותף הומלס ב-40 משחקים בכל המסגרות, במהלכם כבש ארבעה שערים ובישל שער נוסף, כולל זכייה בשחקן המשחק בצמד משחקי חצי גמר ליגת האלופות מול פריז סן ז’רמן. הבלם הותיק עוזר לקבוצתו להעפיל לגמר ליגת האלופות ולסיים במקום החמישי בליגה הגרמנית, שהבטיחה לה הופעה נוספת גם בעונה הקרובה, במפעל המועדונים הגדול ביבשת. לצערו, למרות עונה טובה במדי הקבוצה, יוליאן נגלסמן מאמן המנשאפט החליט שלא לזמן אותו לסגל נבחרת גרמניה ליורו, אותו הוא רואה מהבית.

כעת, קומו מצטרפת למירוץ אחר השחקן כאשר לפי דיווחים רומא, מילאן ומאיורקה מתעניינות גם הן בהחתמתו. על פי הדיווחים, הבלם רוצה להישאר באירופה אך לא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת בגרמניה, ולמעשה בגיל 35 צפוי הומלס לשחק לראשונה מחוץ למדינת הולדתו.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן