מעלות הילוך: קבוצות ליגת העל מתכוננות לעונה הבאה

סכנין נפרדה מ-9 שחקנים, קפטן מכבי פתח תקווה עזב, בני לם חוזר למכבי נתניה ויונתן כהן בדרך לביתר? כל ההכנות של קבוצות ליגת העל שקרו עד כה.

חלון ההעברות הרשמי עדיין לא נפתח, אך קבוצות ליגת העל מעלות הילוך בהכנות לקראת העונה הבאה. מקבץ קצר של כל מה שאולי פספסתם:

  • בני סכנין הודיעה הבוקר (שני) על שחרור לא פחות מ-9 שחקני הקבוצה. אדריאן פאון, זאהי אחמד, מוחמד שכר, רותם קלר, קלאודיו ספינאלי, אביב סולומון, ג’וזף גנדה, עידו וייר ומופלח שלאעטה לא ימשיכו לעונה הבאה. בהודעה הרשמית של הקבוצה נכתב:  “תודה על התרומה האדירה ועל העונה הנפלאה, מאחלים לכם המון הצלחה בהמשך הדרך”. ארבעה שחקנים למעשה סיימו את תקופת ההשאלה שלהם: פאון ואחמד שיחזרו לבאר שבע, מוחמד שכר יצטרף בשנית לעולה החדשה קריית שמונה ורותם קלר ישוב למכבי נתניה. שאר השחקנים נחשבים לשחקנים חופשיים, והם ינסו למצוא תחנה חדשה לקראת העונה הבאה.
  • יונתן כהן בדרך לבית”ר ירושלים? במועדון מהבירה העלו הילוך בימים האחרונים בניסיון להביא את שחקן ההתקפה בהשאלה ממכבי תל אביב. השחקן עצמו הביע נכונות לעבור לבית”ר ירושלים, כאשר הוא אף שוחח עם המנהל המקצועי אלמוג כהן. המכשול העיקרי בין הצדדים הוא העניין הכספי, כאשר בבית”ר ירושלים רוצים שהאלופה תשלים את רוב שכרו של כהן. השיחות בין הצדדים עדיין נמשכות.
  • בני לם חוזר למכבי נתניה. המאמן, שאימן בעונה החולפת את מכבי פתח תקווה במשך חצי עונה, חוזר ליהלומים ומונה כמאמן קבוצת הנוער של המועדון. לם מחליף את סשה פלדמן, שמונה לתפקיד יושב ראש מחלקת הנוער. את השדרה הניהולית של המחלקה ישלים דרור חסון, מנהל המחלקה.

  • מכבי פתח תקווה נפרדת מהקפטן תומר לוי. לוי, ששיחק בקבוצה במשך חמש העונות האחרונות, שימש בשנתיים האחרונות כקפטן ה’מלאבסים’. לוי עוזב את הקבוצה לאחר שביום חמישי האחרון הוא זכה להניף את גביע המדינה. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב כי: “מועדון הכדורגל מכבי פ”ת רוצה להגיד תודה ענקית, לקפטן שלנו בשנתיים האחרונות ושחקן הקבוצה במשך 5 עונות ברציפות – תומר לוי. תומר יעזוב את המועדון בקיץ הקרוב, עם כל הכבוד הראוי לו, כמחזיק גביע המדינה. תומר לוי לא היה עוד שחקן במועדון, וגם לא יהיה, ולנצח יהיה בליבנו עם תרומה אינסופית מקצועית, בחדר ההלבשה ואחד מאהובי הקהל. אנחנו לא ניפרד ככה מתומר, ואנחנו נחפש את ההזדמנות הראשונה לעשות לו את הפרידה שהוא ראוי לה לעיני אלפי אוהדים כחולים. אוהבים אותך קפטן – בהצלחה בהמשך הדרך!”.

  • מכבי בני ריינה האריכה את חוזהו של גד עמוס. השוער המוערך, שסיים עונה נהדרת, יישאר בריינה כאשר חוזהו הוארך עד לקיץ 2026. המגן ניב פליטר יעזוב את המועדון, לאחר שסיים את תקופת ההשאלה שלו. הוא יחזור להפועל באר שבע, כאשר המאמן החדש רן קוז’וך יחליט האם להשאיל אותו או להשאירו בבירת הנגב. גם עמית מאיר ופרדי גונדולה יעזבו את ריינה בקיץ הקרוב.
  • הפועל חדרה הודיעה כי הבלם ממאדו מבודג’, בן ה-31, ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. מבודג’ הצטרף לחדרה בחודש פברואר האחרון, רשם 13 הופעות במדי חדרה. מבודג’ ישתכר בכ-130 אלף יורו בעונה, מה שיהפוך אותו לאחד המשתכרים הגדולים בתולדות המועדון. מבודג’ אמר לאחר החתימה כי: “לא האמנתי שאתחבר בצורה כזו לקבוצה. הגעתי למטרה מאוד ספציפית, להשאיר את חדרה בליגת העל, ומצאתי פה משפחה של ממש. עשינו חצי עונה נפלאה ואני בטוח שעם המאמן שלנו ועם הסגל שיש לנו, נוכל לכוון בעונה הבאה אפילו גבוה יותר”. בנוסף, הודיע המועדון כי זר נוסף ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. ג’יימס אדניי יישאר לעונה נוספת, לאחר שהנהלת הקבוצה החליטה לממש את האופציה עליו. החלוץ הניגרי בן ה-31, הצטרף לקבוצה בחודש ינואר האחרון וכבש חמישה שערים שעזרו לקבוצה במאבקי התחתית. אדניי אמר לאחר החתימה כי: “הייתה לי ולקבוצה חצי עונה מצוינת ואני כבר מחכה להתחיל את העונה הבאה. הרגשתי מצוין בחדרה ואני בטוח שהצוות המקצועי יבנה קבוצה טובה שלא תצטרך להיאבק בתחתית”.
השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן