מצופפת את השורות: בית”ר ירושלים נפרדה מ-8 שחקנים

המועדון מהבירה הודיע כי לא פחות מ-8 שחקנים יעזבו את הקבוצה | כל הפרטים

אחרי שסיימה את העונה הנוכחית – בית”ר ירושלים כבר מתכננת את העונה הבאה.

אחרי שהודיעה בתחילת השבוע על הישארותם של מיגל סילבה ומיירון ג’ורג’, במועדון מהבירה הודיעו היום(רביעי) על עזיבתם של 8 משחקני הקבוצה.

אוראל דגני, דן עזריה, פרד פריידי, ניקה חורחלי, אדי גוטליב, בן ביטון יובל אשכנזי ועומר קורסיה יעזבו את הקבוצה ולא ימשיכו לעונה הבאה.

ההיפרדות משחקנים רבים כל כך היא חלק מהמהפכה המקצועית שמתכננים אלמוג כהן וברק יצחקי לערוך בקבוצה לקראת הקיץ הקרוב, מתוך רצון לבנות שלד חזק ומשמעותי יותר לקראת השנים הבאות.

בהודעת הפרידה של המועדון נכתב כי: “בית”ר “גשם” ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה, ואחד הדברים החשובים הוא להגיד שלום ולהודות גם לשחקנים שהיו פה בעונות האחרונות והמועדון החליט שלא לפתוח איתם שוב במשא ומתן. אז רצינו להגיד לכם תודה, מכל הלב. לאוראל, על השנים בהגנה, בתקופות טובות וגם פחות. לדן עזריה, שהגיע אלינו מהליגה השניה ונכנס לעניינים וללב האוהדים בצורה מדהימה. לפרד, שהגיע בינואר בעונה שעברה והיווה תוספת מדהימה – ולא נשכח את הגביע. יחד איתם נגיד תודה גם לשחקני העונה האחרונה – יובל אשכנזי, עומר קורסיה, בן ביטון, ניקה חורחלי ואדי גוטליב. אנחנו מאחלים לכולם הצלחה רבה בהמשך הקריירה ובקבוצות החדשות, ומי יודע, אולי נתראה בעתיד שוב”.

לאחר עזיבתם של פרד פריידי וניקה חורחלי התפנה בסגל הקבוצה מקום ל-2 זרים, כאשר בקבוצה היו רוצים לראות בלם איכותי ושחקן התקפה בעמדות האלו. מעמדו של הבלם פלמאן גלאבוב בקבוצה עדיין לא מובטח לקראת העונה הבאה, אך הניפוי הנוכחי מסמן כי במועדון כנראה החליטו להשאירו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן