מקדימה את היריבות גם בטבלה הכלכלית – אינטר מציגה התנהלות כלכלית מרשימה

כלי התקשורת האיטלקי Calcio e Finanza חושף את סך ההוצאות בשוק ההעברות של כל מועדון בסרייה א׳ מאז 2019

אינטר מציגה התנהלות כלכלית מרשימה, כאשר בפרק הזמן הזה מאזן ההוצאות שלה בשוק ההעברות עומד על 19- מיליון אירו. אסטרטגיית ההעברות של אינטר בשנים האחרונות עקבה אחר מגמה ברורה, כאשר הנראזורי הציבו יעדים פיננסיים שאפתניים לעמוד בהם. המועדון הפחית את שכר השחקנים שלו באופן משמעותי וכמו כן הייתה הנחייה להביא רווחים גדולים מבחינת הכנסות משוק ההעברות.

האיש שמספק את התוצאות הנהדרות הללו ושולט בכל הגזרה הזו הוא בפה מארוטה, אשף חלון ההעברות ואדריכל האימפריות, שאת סיפורו המלא והמרשים תוכלו למצוא כאן.

זהו הקו הכלכלי אותו הנחיל המנהל הספורטיבי מאז נכנס למועדון, אך הוא בא לידי ביטוי באופן משמעותי מאז תחילת מגיפת הקורונה ב-2020. בקיץ 2021 ביצעה אינטר שתי מכירות גדולות תמורת סכומים אדירים כאשר שלחה את אשרף חכימי לפאריס סן ז’רמן, בעוד רומלו לוקאקו עבר לצ’לסי. המצב המשיך בקיץ שעבר, בו מכרה אינטר את השוער אנדרה אונאנה למנצ’סטר יונייטד תמורת כ-50 מיליון אירו ובנוסף את מרסלו ברוזוביץ’ לאל-נאסר.

באותה תקופה, אינטר לא שילמה על שחקנים סכומים מופרזים. במקום זאת, הנראזורי התמקדו בעיקר בהחתמות של העברות חופשיות ועסקאות השאלה בשנים האחרונות. זהו המסלול שבו הגיעו למועדון בין היתר הקאן צ’להאנולו, הנריק מחיטריאן ומרקוס תוראם, שחקנים משמעותיים במערך של סימונה אינזאגי. זהו סוד הקסם של מארוטה.

התוצאה הסופית של כל העסקאות הללו היא שאינטר לא הוציאה הרבה יותר ממה שהכניסה בשוק ההעברות מאז 2019.

סך ההוצאה נטו של הנראזורי במהלך התקופה היא 19- מיליון אירו. בינתיים, זה סיפור אחר עבור היריבות הגדולות שלה, יובנטוס ומילאן. לגברת הזקנה יש הוצאות של 220- מיליון אירו באותה תקופה והיא ממוקמת במקום הראשון בליגה, בעוד הרוסונרי בזבזו 205- מיליון יורו ומדורגים אחריהם. סוגרת את הטופ שלוש במונחים של הוצאות נטו בסרייה א’ היא האלופה נאפולי, עם סך של 138- מיליון יורו.

התנהלותה של אינטר לעומת שלושת המועדונים האחרים שהוזכרו בפסגה מעל מעידה על מועדון בריא, שמציג איך פעילות נכונה וממוקדמת בחלון ההעברות יכולה לשנות פני מועדון שלם מקצה לקצה בפרק זמן של כמה שנים. כפי שהוזכר, המון מהקרדיט שייך לבפה מארוטה.

 

1 תגובה
  1. און זיו כותב

    אחד ממנהלי הכדורגל הטובים ביותר כרגע

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן