🚨מרגש: המחוות של מכבי תל אביב ושוער מכבי חיפה במשחקים הערב

🚨בצל המלחמה: שחקני מכבי תל אביב יעלו עם חולצות מיוחדות. שריף כיוף יעלה עם חולצה לזכר החטופה שנרצחה בשבי החמאס.

כמו בכל משחקי ליגת העל, הקבוצות מחפשות דרכים מיוחדות ומקוריות להנציח את ההרוגים והחטופים. גם הערב ימשכו ההנצחות עם מחוות מרגשות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

מכבי תל אביב למשחק הבית מול מכבי נתניה עם חולצה מיוחדת שעוצבה בעקבות אירועי ה7 באוקטובר. החולצה היא בצבע כחול, צבע מדי החוץ של הקבוצה, שלמרות שהמשחק יהיה משחק בית – לא תשחק עם מדי הבית עד להחזרת החטופים הביתה. על החולצה יודפס מגן דוד גדול המורכב משמות הנופלים והנופלות, אוהדי מכבי תל אביב, שנפלו במלחמה.

בנוסף,  74 כיסאות בחלק התחתון של היציע המזרחי בבלומפילד יולבשו ב74 חולצות שחורות לזכר כל אחת ואחד מאוהדות ואוהדים אלה. באיזור ה-VIP באיצטדיון 7 חולצות משחק צהובות, כמספר אוהדי מכבי החטופים ברצועה. שמותיהם של אותם אוהדים יוטבעו בגב המדים במקום בו מופיעים בדרך כלל שמות השחקנים.

עוד הודיע המועדון כי: “4 דגלי הקרן של בלומפילד יוחלפו, ועליהם יתנוסו 4 דגלים צהובים עם הכיתוב BRING  THEM  HOME, בתקווה שנזכה לראות את כולם חוזרים הביתה בשלום ובמהרה”

 

 

מכבי חיפה הודיע כי תערוך מחווה מיוחדת לאוהדת הקבוצה ענבר היימן, שנחטפה לרצועת עזה ואתמול נודע שנרצחה בעודה בשבי חמאס. חבריה של ענבר היו מכנים אותה בשם pink. שוער הקבוצה,שריף כיוף ,יעלה למשחק הערב עם חולצה ורודה עליה מוטבע השם Pink.

 

 

 

 

1 תגובה
  1. שון כותב

    מרגש

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן