משחק לוהט בליגה הספרדית- 3:3 משוגע בין אתלטיקו מדריד לחטאפה

אמש קיבלנו את אחד ממשחקי העונה בליגה הספרדית, כשאתלטיקו מדריד אירחה את חטאפה למפגש צמרת. הרוחיבלאנקוס חיפשו דרך לחזור לעצמם אחרי ההפסד הצורם לברצלונה במונדז’וויק, חשבו שמשחק ביתי מול חטאפה יהיה הדרך המושלמת לכך, אלא שליריבה מפרוורי מדריד היו תוכניות אחרות…

המשחק התחיל באופן די מאוזן, אך מהרגע הראשון היה נראה ששתי הקבוצות באו לשחק פתוח. המצב הראשון הגיע כבר בדקה התשיעית, כשהכוכב העולה ריקלמה הדביק פצצה למשקוף של דויד סוריה. זה אפשר לאתלטיקו להשתלט על המשחק והלחץ המשיך עם הזדמנויות נוספות של ממפיס ומוראטה.

נקודת המפנה הראשונה הגיעה בדקה ה-38, כשסטפן סאביץ’ ביצע עבירה כל כך מיותרת ללא כדור על חיימה מאטה וראה כרטיס צהוב שני שהשאיר את אתלטיקו בעשרה שחקנים.

מה שהיה אמור לתת רוח גבית לחטאפה לעלות ליתרון, התהפך לרעתה, כי הביטחון לעלות קדימה השאיר אותה חשופה מאחור ואנטואן גריזמן העניש אחרי מתפרצת נהדרת, וחטאפה ירדה למחצית בפיגור 1-0

התגובה לא איחרה לבוא. כשבע דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה מהלך אישי גדול של גרינווד סחט מאובלאק הצלה רעה, ומי אם לא בורחה מיוראל, הכוכב של חטאפה נגח פנימה את השיוויון.

מכאן והלאה, קיבלנו כדורגל יוצא מן הכלל, מרחבה לרחבה והבא בתור לנעוץ את הכדור ברשת היה מוראטה. שוב פעם חטאפה נתפסה לא מוכנה באגפים והתקפות המעבר של הקולצ’ונרוס הניבו פירות פעם אחר פעם ואחרי כדור גדול של יורנטה היתרון שוב היה אדום לבן.

הנסיך שהפך למלך –

הרגע הגדול במשחק הגיע 20 דקות לפני שריקת הסיום. אנטואן גריזמן עשה היסטוריה, והפך לכובש הגדול בכל הזמנים של אתלטיקו מדריד לצד האגדה לואיס ארגונס עם 173 שערים. הילד שהגיע בגיל 23 מריאל סוסיאדד וזכה לכינוי הנסיך הקטן הפך למלך הגדול של אתלטיקו עכשיו גם עם גושפנקא סטטיסטית.

 

May be an image of 2 people, people playing football, people playing soccer and text

173 שערים ו-78 בישולים ב-364 הופעות בנוסף לתארי הליגה האירופית והסופרקאפ האירופי ללא ספק מכתירים את גריזמן למלך של האדומים לבנים ממדריד.

לצערו של גריזמן, אתלטיקו איבדה אחיזה במשחק ומאותו רגע ואילך השליטה של חטאפה הפכה לדומיננטית ואתלטיקו מצידה הלכה אחורה והתגוננה ובלשון המעטה, טוב זה לא עשה לה.

אוסקר רודריגז היה זה שמצא את הרשת בדקה ה-86 והטריף את אוהדי חטאפה שהגיעו למטרופוליטנו, ומי אם לא בורחה מיוראל, כבש את שער השיוויון הדרמטי מהנקודה הלבנה.

התוצאה עשתה צדק עם המשחק יש לומר, כשכל קבוצה סיימה עם 2.05XG מצידה.

אתלטיקו הייתה צריכה ניצחון כדי לחזור לעצמה, כדי לחזור למאבק האליפות ולא לתת לג’ירונה וליריבה המשובעת ריאל מדריד לברוח אך לאור ההתפתחויות והלחץ האדיר של הכחולים בסיומו של המשחק, הקולצ’ונרוס בהחלט יכולים להיות מסופקים עם הנקודה שנשארה בבית.

 

2 תגובות
  1. בר כותב

    היה משחק טוב אבל אתלטיקו פישלה ובענק.

  2. בר כותב

    גריזמן שחקן ענק, גם בצרפת וגם בספרד.
    יש לי תחושה שיכל לעשות חיל באנגליה.

    חייב לזכות באליפות בקריירה שלו…

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן