מתחזקת: בית”ר ירושלים בדרך לרכש כפול

המועדון מהבירה סיכם על הגעתם של נדב נידם וסילבה קאני | כל הפרטים

בית”ר ירושלים מתחזקת לקראת העונה הבאה.

המועדון מהבירה סיכם הערב (חמישי) על הגעתם של שני שחקנים חדשים. הראשון שיגיע הוא קשרה של הפועל ירושלים בעונה החולפת – נדב נידם. נידם, בן ה-23, שייך להפועל ירושלים ומשחק בעמדת הקשר האחורי. בית”ר ירושלים נפרדה בקיץ הנוכחי מ-3 קשרים אחוריים, דן עזריה, יובל אשכנזי וטרזיי תומא, והיא רואה בנידם כאופצייה איכותית לעיבוי הסגל.

הקבוצה מהבירה תקבל את השחקן בהשאלה ממכבי תל אביב לעונה הקרובה, כשבסיומה תהיה לה אופציית רכישה על השחקן. בהתחלה במכבי לא היו מוכנים לאפשר אופציית רכישה, מה שגרם לבית”ר לרדת מהקשר הצעיר. אך לבסוף המכשול הוסר – ונידם יעשה את דרכו לבירה.

הדבר היחיד שיכול להפיל את עסקת נידם יהיה אם השחקן יקבל הצעה מחו”ל, כשבמקרה כזה הוא יעדיף לעזוב את ישראל. אך במידה והקשר יישאר בארץ – הוא יגיע לבית”ר.

נידם, שגדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב, הושאל בשנים האחרונות ללא מעט קבוצות, ושיחק בין היתר בבית”ר תל אביב/בת ים ועירוני קריית שמונה. את העונה החולפת עשה נידם כמושאל בהפועל ירושלים, אחרי ששיחק במדיה גם בעונת 2022/23. הוא רשם 27 הופעות אצל זיו אריה בעונה החולפת, בהן הוא כבש שער אחד ובישל שער נוסף.

השחקן השני שבית”ר ירושלים תחתים בקרוב הוא שחקנה של אוסטריה וינה – סילבה קאני. קאני, בן ה-21, גדל בבני יהודה תל אביב ונמכר בשנה שעברה לקבוצה האוסטרית. השחקן מחזיק בתעודת זהות ישראלית, כך שהוא גם לא ייתפוס מקום של זר בסגל. קני משחק בעמדת הכנף הימנית, שכרגע לבית”ר יש רק את טימוטי מוזי לעמדה זאת. בתקופתו בבני יהודה הוא נחשב לכישרון גדול, כשכבש עשרה שערים ב-30 משחקים. בעונה החולפת הוא כמעט ולא קיבל הזדמנויות באוסטריה וינה, ושותף ב-4 משחקים בלבד בליגה הבכירה.

המועדון מהבירה ישלם לאוסטריה וינה כ-300 אלף יורו, והוא צפוי להצטרף בחוזה ל-3 שנים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן