מתחיל מחדש | ווין רוני מונה למאמן פליימות’

חלוץ העבר האנגלי חתם רשמית במועדון מהליגה השנייה באנגליה | כל הפרטים

🚨ווין רוני חתם ל-3 שנים כמאמנה של פליימות’.

חלוץ העבר האנגלי, בן ה-38, החל את קריירת האימון שלו בנובמבר 2020 כמאמן-שחקן בקבוצה בה פרש – דרבי קאונטי. בינואר 2021 הוא הפך רשמית למאמן הקבוצה, אך זה לא החזיק מעמד הרבה זמן. הקבוצה נקלעה לבעיות ניהול וחובות, והורדה לליגה הרביעית באנגליה. רוני בחר לעזוב ועבר לארצות הברית, לדי.סי יונייטד. על הקווים של הקבוצה מה-M.L.S רוני לא הצליח במיוחד, ואחרי שסיים עם הקבוצה בתחתית הטבלה, הוא סיים את תפקידו באוקטובר 2023. 9 ימים לאחר שסיים את תפקידו הוא חתם לעונה וחצי כמאמן ברמינגהאם, אך הוא לא נכשל מקצועית כשהידרדר עם הקבוצה עד למקום ה-22, ממנו היא ירדה ליגה בתום העונה. רוני ניצח רק פעמיים מתוך 15 משחקיו על הקווים של ברמינגהאם. כעת, כאמור, הוא מגיע לפליימות’ – אותה הוא ינסה להצעיד לקדמת הבמה של הכדורגל האנגלי.

יושב הראש של פליימות’, סיימון האלט, התייחס להחתמתו של רוני כמאמן הקבוצה: “לאורך תהליך הראיון, וויין הראה את עצמו כמועמד נלהב, אינטליגנטי ובעל ידע עם תיאבון להוכיח את עצמו ולפתח את הקריירה הניהולית שלו. הוא היה זה שפנה לדירקטוריון, והציג תוכנית אמיתית איך להוביל את מועדון הכדורגל שלנו קדימה. השאיפות והמטרות שלו תואמות באופן מושלם את שלנו, ואנחנו מרגישים שהוא המועמד המושלם לספק את מותג הכדורגל המרגש וההתקפי שכולנו אוהבים לראות ולעזור לנו להשיג את המשימה של המועדון. אנחנו מצפים לעונה מרגשת נוספת של כדורגל באליפות, ואני מברך את ווין לקראת תפקידו החדש.

מנכ”ל המועדון, אנדרו פרקינסון, הוסיף: “וויין מביא שפע של ניסיון בכדורגל, ותשוקה להתחיל את הקריירה הניהולית שלו עם מועדון כדורגל שאפתני, בעל חשיבה קדימה ומנוהל היטב. ככל שהשיחות התקדמו, היה ברור שיש התאמה טבעית באידיאלים הכדורגלנים שלנו והדרך הטובה ביותר לקחת את המועדון קדימה. כשיש שיחות חיוביות כאלה – זו כנראה התאמה מושלמת, ואנחנו מאמינים שוויין הוא האדם האידיאלי לעזור למועדון במסע הבא שלו. הפוקוס יעבור כעת לחיזוק הסגל לקראת העונה הבאה, כשצוות הגיוס שלנו יעבוד קשה מאחורי הקלעים”.

רוני עצמו אמר לאחר ההודעה כי: “לקחת את התפקיד הזה בפלימות’ מרגיש כמו הצעד הבא המושלם בקריירה שלי – ואני רוצה להודות ליו”ר ולדירקטוריון על האמונה שהם נתנו בי. זו הזדמנות להיות חלק מפרויקט מרגש. אני מצפה לעזור לבנות סגל של שחקנים שישחקו כדורגל חיובי. חוויתי ממקור ראשון כמה מוכשרת קבוצת השחקנים הקיימת כאן – וגם את האווירה המדהימה בהום פארק. המועדון נמצא במסע ארוך טווח מרגש, עם תוכנית לעתיד, ואני אסיר תודה על ההזדמנות להיות חלק מזה. אני כבר לא יכול לחכות לתחילת העונה”.

1 תגובה
  1. כפיר כותב

    אולי אימון זה לא בשבילו ?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן