מתחמם: ג’ייסון וילקוקס המנהל טכני החדש של מנצ’סטר יונייטד

וילקוקס (53), עתיד להצטרף לפרויקט החדש במנצ'סטר

העבודה בשדים האדומים לא עוצרת, ג’ייסון וילקוקס המנהל הטכני הקודם של סאות’המפטון מהצ’מפיונסשיפ ומנהל מחלקת הנוער במנצ’סטר סיטי בעבר, צפוי לעבור לצד השני של העיר ועתיד להצטרף לפרויקט ההולך ומתגבש ביונייטד.

וילקוקס (53), הוא כדורגלן עבר בריטי שאת מרבית הקריירה העביר בסוף שנות ה-80 עד תחילת שנות האלפיים. הוא שיחק בעיקר בבלקברן רוברס המיתולגית בה שותף בלמעלה מ-250 הופעות לצד זכייה באליפות הפריימרלייג בעונת 94/95.

וילקוקס החל את קריירת האימון שלו במחלקות הנוער של מנצ’סטר סיטי בשנת 2012, כשלאחר מספר שנים בהם אימן את הקבוצה עד גיל 18 איתם זכה באליפות הליגה ובמספר גביעים, מונה בשנת 2017 למנהל אקדמית הנוער של סיטי כולה. בינואר 2023, קיבל את התפקיד הראשון בקבוצת בוגרים והוא מנהל מקצועי בסאות’המפטון אז בליגה הבכירה, ג’ייסון והקבוצה ירדו ליגה בסוף אותה עונה כשכיום הם ממוקמים במקום הרביעי בטבלה ונלחמים בקרבות העלייה.

וילקוקס שסירב להאריך חוזה במועדון, עתיד להצטרף לשדים האדומים בתפקיד המנהל הטכני, כשסאות’המפטון מצידה גוערים על יונייטד על הפנייה בזמן שהם עוד נלחמים על העלייה לפריימרלייג. ג’ייסון עתיד להצטרף לקבוצה לצידם של עומאר בראדה מנכ”ל המועדון החדש שעבד עד לא מזמן ביריבה העירונית סיטי וכבר חתם במועדון ודן אשוורת המנהל המקצועי של ניוקאסל שעתיד להצטרף בקרוב.

סר ג’ים רטקליף שהגיע אל המועדון במטרה להחזיר ‘עטרה ליושנה’, לא מראה סימני מנוחה כשהוא לא מפסיק לעבוד ולצרף אליו לצוות אנשים חדשים, רטקליף שהתראיין לא מזמן דיבר על חשיבות צוות טוב ואמר, “אתה חייב להאמין בכדורגל, אתה חייב להאמין במנצ’סטר יונייטד, לפגוע בכל הפרטים, באנשים הנכונים הנמצאים במקומות הנכונים ועושים את הדברים הנכונים”.

עם מהפכה בצוות הניהולי והטכני במועדון, יהיה מעניין לראות את יונייטד מודל 2024/25.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן