מתיחת פנים | אובלק יעזוב את אתלטיקו מדריד?

שוערה של אתלטיקו מדריד בעשור האחרון עומד בפני עזיבה, כשלפי מספר דיווחים הוא מעוניין במעבר לפרמייר ליג

האם הגענו לסופה של תקופה?

שוערה של אתלטיקו מדריד נמצא ”על המדף”. אובלק, מהשוערים הטובים בעולם בשנים האחרונות ואחד השוערים הטובים בתולדות האדומים-לבנים, נמצא בדרך החוצה מהמועדון.

לאחר עונה לא מוצלחת שבמהלכה הקבוצה סיימה ללא תואר כשהיא במקום רביעי בליגה, הפסידה בחצי גמר גביע המלך והודחה ברבע גמר ליגת האלופות, דייגו סימאונה החליט שהוא זקוק למהפכה בסגל שתכלול עזיבה של מספר שחקני מפתח שליוו אותו בשנים האחרונות כמו הבלם סטפאן סאביץ’, החלוץ אנחל קוראה ואפילו של השוער יאן אובלק.

הסלובני מחזיק באחד החוזים הגדולים בקבוצה בסך של כ-10 מיליון אירו בעונה, ועדיין נחשב לאחד השוערים הטובים בעולם, אך מראה ירידה הדרגתית ביכולת כאשר בשתיים משלוש העונות האחרונות ספג יותר מ*60 שערים ובעונה האחרונה במסגרת הליגה נכבשו נגדו 39 שערים, נתון לא מחמיא במיוחד אם מוסיפים את העובדה שהספיגות הצפויות עמדו על 36.4 שערים. בעשר שנותיו בספרד זכה השוער בסופר קאפ הספרדי, בליגה האירופית, בסופר קאפ האירופי ובאליפות ספרד שבה היה אחד המצטיינים.

אובלק מחזיק כרגע בסעיף שחרור של 120 מיליון יורו, אך נראה שאתלטיקו יהיו מוכנים להתפשר במקרה הזה על סכום נמוך יותר. כרגע צ’לסי נראית כמועמדת הרצינית ביותר במרדף אחרי הסלובני.

כמחליפו בשער, אתלטיקו מדריד מעוניינת בשוערה הגיאורגי של ולנסיה גיורגי ממרדשווילי. השוער הצעיר (23) מתנשא לגובה של כמעט שני מטרים ומציג יכולת נפלאה בשער של העטלפים, נוסף לכך שהוא מחזיק בסעיף שחרור של 25 מיליון אירו בלבד. לקולצ’ונרס מצפה תחרות לא פשוטה כאשר דווח כבר על התעניינות מצידם של מועדונים נוספים כמו ניוקאסל.

1 תגובה
  1. סקאוזר אוכל שדים אדומים כותב

    איזה טיפשים הצלסי האלה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן