“נגיע לקלאסיקו עם תחושת נקמה” | אראוחו מדבר לראשונה מאז ההדחה

אם יש שחקן אליו מופנות האצבעות לאחר ההפסד שובר הלב של ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות הוא רונלד אראוחו. הבלם המנוסה שגה, הורחק באדום ישיר ולמעשה גמר את המשחק בן רגע. היום, הוא מדבר לראשונה מאז המשחק:

במהלך אירוע תרומה בקטלוניה, בו האורוגוואי פירסם ספר לצד כוכב ג’ירונה כריסטיאן סטואני, אראוחו התראיין לתקשורת בפעם הראשונה מאז ההדחה ברבע הגמר.

“אני עדיין עצוב, חושב שזה היה 50/50. אם השופט שרק לזה הוא היה צריך להרחיק. ההרחקה כואבת לי עדיין, כמו לכל אוהדי ברצלונה.”

באותו הערב של ההדחה הכואבת, אילקאי גונדואן התראיין לתקשורת ומתח ביקורת על קבלת ההחלטות של אראוחו, כשציין שהיה צריך לוותר על הכדור ובאופן ישיר הרג את המשחק של הקטלונים. אחרי שסרג’י רוברטו וקונדה הגיבו באופן עקיף על כך ברשתות החברתיות כשכתבו ‘מנצחים יחד ומפסידים יחד’ היום הגיעה גם התגובה הישירה של אראוחו:

״הביקורת של גונדואן? אני מעדיף לשמור את זה לעצמי. אני חושב שיש ערכים וקודים שצריך לכבד אותם״.

ההתנגחות בין השניים מתחילה לתת את אותותיה גם על המגרש, שכן על פי הדיווחים האחרונים בברצלונה הצוות המקצועי וצ’אבי החליטו לבטל את האימון שתוכנן להיום עקב הפילוג שנוצר בחדר ההלבשה, רק 4 ימים לפני הקלאסיקו. עם זאת, אראוחו מגיע מגיע מוכן ליריבה ממדריד: “אנחנו נגיע לקלאסיקו עם תחושת נקמה על הסופרקופה, ככה צריך להתכונן אליו.”

האורוגוואי סיים את דבריו כששפך מעט אור על עתידו במועדון: “״הארכת החוזה שלי מתקדמת טוב מאוד, בסוף העונה נשב. אוהבים לדבר על העתיד שלי הרבה אבל אני לא מקשיב לזה, אני מאוד מרוצה בברצלונה ורוצה להמשיך כאן. אתן הכל כדי לחזור לעצמי בשביל הקבוצה.”

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    ואחרי הקלאסיקו הוא יצא עם תחושת נקמה שוב, מסכן, בלם טוב אבל הגיע לברצלונה אחרי השיא הבלתי ניתן לשחזור שלה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    היה עדיף שיהיה קצת בשקט

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן