🚨נוייר חוזר לשערה של באיירן מינכן, דניאל פרץ ייאלץ כנראה לחשב מסלול מחדש

הרגל השבורה של מנואל נוייר בעקבות פציעתו בגביע העולם ב-2022 השאירה את שוערה הבכיר של באיירן מינכן מחוץ למגרשים יותר ממה שרבים ציפו.
בנוסף לכך שהחמיץ את מחציתה השנייה של העונה שעברה, נוייר גם הותיר את אפודת השוער הראשון לסוון אולריך לתחילת הקמפיין של 2023/24 – ורק כעת נוייר נוייר צפוי לחזור, ממש בסוף אוקטובר.

אולרייך הוכיח יכולת טובה לאורך כל הדרך ובשבועות האחרונים ביצע מספר הצלות סנסציוניות בכדי להשאיר את באיירן במשחק. המאמן הראשי תומאס טוכל דיבר השבוע על תפקודו של אולרייך ועל קבוצת השוערים כולה (נוייר, אולרייך ופרץ) לאחר ניצחון הקאמבק של באיירן על קופנהגן בליגת האלופות.

“אני שמח שאולרייך מחזיק מעמד כל כך טוב, שמנואל נוייר מרגיש כל כך טוב ושצוות השוערים, גם עם דניאל פרץ, הם יחידה כזו מגובשת ודוחפים אחד את השני.
לאולה יש גם את התמיכה המלאה של מאנו (נוייר). זה המצב כפי שהוא כרגע. אני לא יכול לתת תחזית להמשך”,

אמר טוכל השבוע כשנשאל על לוח הזמנים לחזרתו של נוייר.

“הדברים נראים טוב מאוד לאחרונה. התרשמתי מאוד מהאימונים האחרונים של נוייר, מההילה סביבו, הכריזמה והאיכות שלו. אבל אני לא רוצה לעשות שום תחזיות (על מתי הוא יחזור). מאנו מחליט זאת בעצמו. אבל האימונים האחרונים היו נהדרים”

אמש התברר שמנואל נוייר אכן חוזר לסגל הקבוצה ואף צפוי לפתוח מול דרמשטט במסגרת המחזור ה 9 בבונדסליגה (שבת, 16:30).

בעקבות ההתפתחויות האחרונות, דניאל פרץ יורד בעצם למספר 3 בהיררכיית השוערים בעקבות הקאמבק של מנואל נוייר. סוכנו של פרץ צפוי לקיים שיחות עם האחראים על מנת להבהיר מה יקרה בהמשך הדרך.
מהלך של השאלה החוצה נמצא על השולחן,  בכדי לאפשר לפרץ לקבל דקות משחק, ויהיה מעניין לראות אם וכאשר מהלך שכזה ייצא לפועל, אם הוא יהיה על אדמת גרמניה.

1 תגובה
  1. בר כותב

    המסלול שפרץ צריך לשקול זה להדבק לנוייר כל כך צמוד וללמוד כל דבר וחצי דבר שהוא עושה, להתאמן במינכן ולקבל מנטורינג מאחד השוערים הטובים ששיחקו שווה יותר מכמה משחקים בקבוצה נידחת באירופה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן