🚨נחשו מי חZר

🚨 “כשאדם אחד, יחיד ומיוחד, פוסע צעד קטן אל עבר מה שכבר מזמן הפך סיפור ישן, חלום רחוק מכאן פוסע צעד קטן, עושה את הבלתי יאומן”. (עדי אברהמי – זה מתחיל בצעד)

המילים של הזמרת עדי אברהמי יכולות לתאר הרבה דברים, אבל הן כרגע מתארות את הקאמבק של זלאטן במילאן. הרי זלאטן הוא לא עוד אחד, לא עבור אוהדי מילאן, אולי גם לא עבור אוהדי הכדורגל בעולם.
למרות שפרש לפני פחות משנה, החזרה שלו לתפקיד ניהולי הפכה כעת לרשמית לאחר שבימים האחרונים הדיווחים התגברו לאור רצון ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים.

התפקיד אותו זלאטן יבצע הוא להיות יועצו הראשי של הבעלים גרי קרדינלה. בהודעה פרסמו ש-“זלאטן חוזר למילאן, לחזק את תרבות הניצחונות”.

איברהימוביץ’ יהיה שותף ביצועי וישתף פעולה עם חברת ההשקעות העולמית של רד בירד, אותה חברה שרכשה את מילאן מיד לאחר הזכייה באליפות.
במילאן כמו שנכתב מעלה, זלאטן ישמש כיועץ ראשי לבעלי הקבוצה ויעבוד בצמוד אליו ולצוות ההנהלה, ויקח חלק פעיל בהחלטות הפרסומיות והספורטיביות.
נוסף לכל זה, יטפל השוודי בפרויקט האצטדיון החדש שצפוי לקבל בוסט משמעותי בחודשים הקרובים. כמו כן, יקח חלק בפיתוח והדרכת שחקנים לביצועים גבוהים.
למעשה, איברהימוביץ’ יעבוד בצמוד להנהלה, אך בו בזמן גם עם הצוות המקצועי והשחקנים.

זלאטן הוא אדם יחיד ומיוחד, שחוזר אל מה שהפך לסיפור ישן ואולי שוב, יעשה את הבלתי יאומן בזמן הקדנציה השלישית שלו במועדון. הפעם, בצורה שונה מהפעמים הקודמות.

3 תגובות
  1. שון כותב

    זלאטן לא חזר למילאן, מילאן חזרה לזלאטן.

  2. Yossi כותב

    The best king of the world ever

  3. ידידיה לנדאו כותב

    זלאטן מעולם לא חזר למילאן, לפעמים מילאן התרחקה מזלאטן

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן