🚨ננאד בייליצה | מאמנה החדש של אוניון ברלין

🚨עכשיו זה רשמי: ננאד בייליצה הקרואטי הוא מאמנה החדש של אוניון ברלין.
בייליצה מקבל קבוצה שעשתה היסטוריה והעפילה אל ליגת האלופות בדרך מרשימה, אך הכניסה למפעלים האירופיים גבתה מחיר כבד מהקבוצה שממוקמת כעת במקום הלפני האחרון בטבלת הבונדסליגה.

הודעת המועדון:

אוניון ברלין שכרה את ננאד בייליצה כמאמן ראשי של הצוות המקצועי לגברים. המאמן הקרואטי בן ה-52 מחזיק ברישיון אופ”א פרו ולאחרונה היה תחת חוזה במועדון ההטורקי טרבזונספור.

“בננאד בייליצה הצלחנו למשוך מאמן מנוסה שעבד בהצלחה במדינות שונות. יש לו מושג ברור איך הוא רוצה להוביל את הקבוצה שלנו ואיזה סוג כדורגל הם צריכים לשחק; אנחנו מפקידים אותו עם המשימה להוביל אותם להצלחה שוב”, אמר דירק זינגר, נשיא המועדון.
“אני מאחל לנאד בייליצה ולכל הצוות התחלה טובה לעבודתם המשותפת”.

“יוניון הוא מועדון מנוהל היטב באחת הליגות הבכירות באירופה. התפקיד שלי הוא להוביל את הקבוצה ממצב קשה ולהוציא החוצה שוב את החוזקות שלהם. אני מצפה לאתגר הזה. אני רוצה לראות כדורגל מאורגן, פעיל ודומיננטי ושחקנים שמוכנים לקחת אחריות. נעבוד על זה ביחד מעכשיו”. אמר המאמן לאחר החתימה

“אני משוכנע שננאד בייליצה, עם הניסיון רב השנים שלו כשחקן ומאמן, ישתלב היטב בקבוצה שלנו. נעשה כל שביכולתנו כדי לשפר את המצב הספורטיבי ולשלוט בהצלחה במשימת ההישארות בליגה. אני מצפה לעבוד ביחד”, אמר אוליבר רונרט, מנכ”ל המועדון, “אני רוצה להודות גם למרקו גרוט, שעבד טוב מאוד עם הקבוצה בימים האחרונים ועכשיו חוזר לקבוצה עד גיל “.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן