נשר יפני: דאיצ’י קמאדה חתם בפאלאס

הקשר שסיים את חוזהו בלאציו, חתם רשמית במועדון האנגלי ויחבור למאמנו לשעבר אוליביר גלסנר | כל הפרטים

דאיצ’י קמאדה חתם בקריסטל פאלאס.

המועדון מהפרמייר ליג הודיע על החתמתו של הקשר היפני המוכשר, שמגיע לפאלאס כשחקן חופשי.

השחקן, שסיים את חוזהו בלאציו, יעבור ל’נשרים’ ויחבור למאמנו לשעבר אוליביר גלסנר, אשר אימן אותו בפרנקפורט. המאמן האוסטרי הוא זה שדחף את ראשי המועדון להביא את הקשר ולהתאחד איתו מחדש. הוא זה שגם שיכנע את קמאדה להגיע לקריסטל פאלאס.

הקשר חתם בפאלאס לשנתיים, עד קיץ 2026, והוא ירוויח כ-5 מיליון אירו לעונה. קמאדה יהיה השחקן השני שמצטרף הקיץ לפאלאס, לאחר הגעתו של צ’אדי ריאד. 

קמאדה אמר לאחר החתימה הרשמית: “אני נרגש להצטרף לקריסטל פאלאס, ולעבוד שוב עם אוליבר – שהוא מאמן שאני מכיר היטב. אני מצפה לבחון את עצמי בפרמייר ליג, בתקווה שהמועדון ואני נוכל להשיג את כל המטרות שלנו ביחד”.

היפני ששיחק בעונה האחרונה בלאציו, יעזוב את הקבוצה האיטלקית לאחר שנה אחת. הוא כבש שני שערים ושני בישולים ב-29 הופעות בסרייה א’. השחקן יחזק את התקפת פאלאס, שבה נמצאים מיכאל אוליסה ואברצ’י אזה. אולם, שני השחקנים נמצאים תחת מעקב של הגדולות באנגליה, ובכך היפני יוכל לסייע גם במקרה של עזיבתם. מאז מינויו של גלסנר כמאמן ה’נשרים’ הקבוצה חווה הצלחה מדהימה, עם ניצחונות גדולים על קבוצות כמו מנצ’סטר יונייטד, אסטון וילה וליברפול בעונה שעברה. הקבוצה של גלסנר השאירה טעם של עוד עבור חובבי הפריימרליג, והיא תנסה להתחזק בעוד עמדות בקיץ הקרוב לקראת העונה הבאה. לאחר סגירת העסקה עם קמאדה, קריסטל פאלאס תתמקד ברכישתו של שחקן סנדרלנד ג’וב בלינגהאם, אחיו של ג’וד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן