סביליה הודיעה על פיטורי קיקה סאנצ’ז פלורס

המאמן הספרדי לא ימשיך על הקווים של סביליה | כל הפרטים

🚨קיקה סאנצ’ז פלורס לא ימשיך בסביליה.

המועדון הספרדי הודיע רשמית כי הושג הסכם בין המועדון לבין המאמן הספרדי על סיום חוזהו בסוף החודש הבא

נשיא המועדון, חוסה מריה דל נידו קרסקו, חשף במהלך מסיבת עיתונאים את פיטורי המאמן: “דיברתי עם קיקה והסכמנו שעכשיו זה הזמן המתאים לחשוף שהוא יהיה המאמן הראשי של הקבוצה הראשון שלנו עד שהחוזה שלו יסתיים ב-30 ביוני. הוא לא ימשיך בתפקיד לעונה הבאה. אני רוצה להודות לו על המאמץ האדיר שלו, המועדון היה במצב קשה מאוד כשהוא הגיע, והוא עזר לנו לצאת ממנו בזכות שעות רבות של עבודה קשה. קיקה עשה בדיוק את מה שהיה צריך, ועל כך אני רוצה להודות לו. הוא תמיד יתקבל בברכה בסביליה”.

המאמן הספרדי, בן ה-58, היה המאמן השלישי של סביליה העונה אחרי חוסה לואיס מנדיליבאר, איתו היא פתחה את העונה, ודייגו אלונסו שאימן את הקבוצה במשך כחודשיים עד דצמבר 2023. סאנצ’ז פלורס אימן בעבר בקבוצות כמו אתלטיקו מדריד, אל עין, בנפקיה, ווטפורוד וחטאפה, ממנה פוטר באפריל 2023.

המטרה העיקרית שהוצבה לפלורס כשהגיע הייתה להשאיר את סביליה בליגה. כשהוא מונה לתפקיד באמצע דצמבר האחרון, סביליה הייתה במקום ה-16, מרחק נגיעה מהקו האדום. קיקה עמד במשימה, כאשר קבוצתו תסיים את העונה הרחק מעל הקו האדום. פלורס עמד במשימה בעיקר בזכות החלוץ שלו, יוסוף אן נסירי, שכבש עד העונה 15 שערי ליגה. שחקן מפתח נוסף בסביליה היה ואיסאק רומרו, שעלה מהנוער ועד כה כבש 6 שערים ובישל 4 נוספים ב-16 משחקים בכל המסגרות. המספרים של רומרו תרמו לקבוצה 11 נקודות, שבדיעבד עשו את ההבדל בין הישארות לבין מלחמה נגד הירידה.

1 תגובה
  1. כפיר כותב

    סאנצ’ס פלורס זו הגרסה הספרדית של קובי רפואה.
    בדרך כלל לא מתחיל עונה אלא יושב בבית ומחכה שיקראו כשמאמן כזה או אחר יפוטר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן