סוף הדרך: סאול יעזוב את אתלטיקו

הקשר הוותיק ייפרד בקיץ הקרוב ממועדון נעוריו | כל הפרטים

סאול בדרך החוצה מאתלטיקו מדריד.

הקשר הספרדי משחק באתלטיקו מדריד מאז גיל 13, אז הוא חצה את הכביש מקבוצת הילדים של ריאל מדריד. למעט שתי עונות השאלה בראיו וייקאנו ובצ’לסי, סאול נשאר באתלטיקו כל השנים, והוא נחשב לאחד הסמלים הגדולים ביותר של ה’קולצ’נרוס’ מהדור האחרון.

לפי דיווח של הכתב מתאו מורטו, במועדון מבירת ספרד החליטו להיפרד מהקשר הוותיק כבר בקיץ הקרוב. הסיבה העיקרית לעזיבה המסתמנת של סאול היא ההתקדמות של קשרים אחרים בקבוצה כדוגמת פאבלו באריוס, יחד עם ההגעה של ארתור ורמירן המוכשר, שצפוי לקבל הרבה דקות בעונה הקרובה. באתלטיקו מעוניינים לרענן את הקישור לקראת העונה הבאה, ונראה שאחרי 427 הופעות – סאול ואתלטיקו מדריד צפויים להיפרד כבר בחלון ההעברות הקרוב. סאול כבש 48 שערים  במדי אתלטיקו, ובישל 26 נוספים.

מאז שחזר מההשאלה בצ’לסי לפני שנתיים, הפך סאול משחקן הרכב לשחקן ספסל. בעונה האחרונה הוא שותף ב-34 משחקים בכל המסגרות, אבל שיחק 40 דקות בממוצע בלבד בכל משחק.

מהרגע הראשון, דייגו סימואנה ראה בסאול קשר חסון שלא מפסיק להילחם, כזה שיהיה מוכן לשחק בכל תפקיד בחולצה האדומה-לבנה. אחד מהשיאים של סאול באתלטיקו הגיע בניצחון הענק 0:4 בדרבי מול ריאל, אז הוא נכנס כמחליף בדקה ה-10 וכעבור 8 דקות בלבד הבקיע במספרת מרהיבה את השער השני לזכות ה’קולצ’נרוס’. כעת כאמור, ההחלטה במועדון היא להיפרד מסאול – והוא יצטרך למצוא תחנה חדשה לקראת העונה הבאה.

1 תגובה
  1. מיכאל קוכמן כותב

    קריירה מאוד מבוזבזת

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן