סופה של תקופה? | ורדי עלול לעזוב את לסטר בסוף העונה

לאחר 12 עונות רצופות בשועלים ג'יימי ורדי צפוי לעזוב בקיץ

בעקבות החלטה שהטילה ההתאחדות האנגלית על לסטר סיטי על הפרת חוקים כלכלים ואי עמידה בתשלומים כספיים בליגה האנגלית, הקבוצה עומדת בפני סנקציות כלכליות לקראת העונה הבאה שעוללות להוביל למכירת שחקנים ותיקים וכוכבים בקבוצה.

רגע אחרי שהבטיחה את העלייה לפרמיירליג לאחר עונה אחת בליגה השנייה, לסטר נאלצת להתמודד בקרב נוסף.

הקבוצה שהעפילה באופן אוטומטי וזכתה באליפות הצ’מפיונשיפ ניצחה 30 משחקים וכבשה 86 שערים שהם כמות השערים הגדולה ביותר בליגה שני מחזורים לסיום העונה. רגע לפני העלייה לסטר עוללה לאבד חלק מכוכביה שלצד ורדי כשוילפרד נדידי, קלצ’י איהנאצ’ו, מארק אלברייטון ודניס פראט נמצאים באותה הסיטואציה ועלולים לעזוב בקיץ הקרוב.

ג’יימי ורדי החלוץ האנגלי בן ה-37, הוא הכוכב הגדול ביותר בקבוצה כבר למלא מעשור. ורדי שהגיע למועדון לפני 12 שנה הוא ללא ספק ההחתמה הגדולה ביותר בתולדות המועדון הכחול.

החלוץ שהגיע תמורת מיליון יורו היה שותף ובורג מרכזי בזכייה באליפות עם 27 שערים ו-7 בישולים זכה גם בגביע האנגלי, מגן הקהילה ובתארי שחקן השנה באנגליה ומלך השערים בפריימרלייג לעונת 2019/20.

ורדי מכהן כמלך השערים של לסטר בכל הזמנים כבש 188 שערים ב-462 הופעות שני רק לקספר שמייכל עם 479 הופעות, היה גורם משמעותי בעונה הנוכחית של לסטר כשכבש 15 שערי ליגה וסייע לשועלים להעפיל באופן אוטומטי לליגה הראשונה. אך החוזה של החלוץ האנגלי הוותיק נגמר בקיץ הקרוב וספק אם יחודש, כאשר לסטר עומדת בפני החרם הכלכלי.

לסטר נמצאת בתהליך של גיוס כספים לפני ה-30 ביוני בכדי להימנע מעונשים נוספים לשנה הבאה, כשחוזהו הרווחי של החלוץ הוותיק לצד גילו המבוגר עלולים להוביל לסיום תפקידו בקבוצה.

לאחרונה ורדי שוחח על יכולותיו בכל הקשור לגילו המבוגר ואמר, “37 זה רק מספר, אני מרגיש צעיר ונהדר. כדורגל זה משחק תובעני, זה חייב להיות אחד כזה. אני שומר על עצמי, על הכושר שלי ואמשיך ככה כמה שיותר זמן”.

יהיה מסקרן לראות כיצד יתפתחו הדברים והאם העלייה הזו היא האקט האחרון של החלוץ ההיסטורי הזה בקבוצתו או שמא נחזה בעוד עונה מצוינת של החלוץ שכבש 136 שערים בפריימרלייג.

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    כתבה מעניינת אך שים לב שלסטר עדיין לא לקחה אליפות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    אגדה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן