סן זורו | פאולו פונסקה מונה למאמנה החדש של מילאן

המאמן הפורטוגלי חוזר לאיטליה ומונה למשרת המאמן של מילאן

אחרי חמש שנים בהן המאמן סטפנו פיולי עמד על הקווים, במהלכן סחף את מילאן לאליפות והחזיר אותה לליגת האלופות, הוחלט במילאן כי דרוש שינוי בעמדת המאמן. לשם כך, החליטו ראשי ההנהלה למנות את מאמנה של ליל בעונות האחרונות, פאולו פונסקה.

פונסקה, המכונה ‘זורו’, חוזר לקדנציה שנייה באיטליה, זאת לאחר שאימן את רומא בין השנים 2019-2021, לא בהצלחה יתרה. כעת, אחרי תקופה נהדרת בליל, חוזר המאמן הפורטוגלי לאיטליה במטרה להשיב את האליפות לצד האדום של מילאנו.

פונסקה בן ה-52 חתם על חוזה לשלוש עונות, במהלכן ירוויח כ-2.5 מיליון אירו לעונה. הגעתו של פונסקה למעשה אומרת כי גם הצוות המקצועי סביבו יוחלף, כשהצוות שליווה את פיולי יעזוב. אחת הסיבות לכך היא מכת הפציעות שחוותה הקבוצה בעונה האחרונה, במהלכה לא פחות מתשעה בלמים שונים שיחקו בהרכב הרוסונרי.

הפורטוגלי אימן בעברו בין היתר את פורטו, בראגה ושחטאר דונייצק כשבשנתיים האחרונות בליל הצליח לצבור 1.79 נקודות למשחק, כשעמד על הקווים 90 משחקים בסך הכל. כעת, במילאנו מצפה לו אתגר קשה אף יותר עם ההתחזקות הצפויה של יובנטוס, המהפכה של נאפולי ואנטוניו קונטה וכמובן האלופה המכהנת, אינטר, שחולמת לזכות באליפות נוספת בעונה הבאה, יעמדו בדרכו של ‘זורו’.

עם הגעתו של פונסקה מילאן צפויה להגביר את הקצב בהכנות לעונה הבאה כשעם חלון ההעברות שיפתח ב-1.7, יבשלו התנאים לרכישת החלוץ יושוע זירקזיי, נוסף לתכנון להתחזק גם בעמדת הבלם, המגן הימני והקשר האחורי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן