🚨סנדרו טונאלי וניקולו זאניולו עזבו את מחנה האימונים של איטליה על רקע חקירה

🚨שחקני נבחרת איטליה סנדרו טונאלי וניקולו זאניולו עזבו את מחנה האימונים של הנבחרת ביום חמישי, לאחר שנאמר להם שהם מעורבים בחקירה על ידי תובעים, כך אישרה התאחדות הכדורגל האיטלקית.

שחקניה של ניוקאסל ואסטון וילה בהתאמה, קיבלו הודעה על החקירה על ידי התובעים של טורינו כשהם במרכז האימונים של הנבחרת הלאומית בקוברצ’יאנו, לפני משחקי מוקדמות אליפות אירופה מול מלטה ואנגליה.

התאחדות הכדורגל האיטלקית (FIGC) לא פירטה על מה החקירה, אך אמרה ששני הקשרים הורשו לחזור הביתה כי הם לא במצב הנכון להתמודדות עם המשחקים הקרובים. בהצהרה ביום חמישי נכתב:

הפדרציה מודיעה שהיום אחר הצהריים משרד התובע הציבורי של טורינו ערך חקירות עם השחקנים סנדרו טונאלי וניקולו זאניולו, שמתאמנים כעת עם הנבחרת הלאומית במרכז האימונים הפדרלי של קוברצ’יאנו.

ללא קשר לאופי האירועים, בהתחשב בכך ששני השחקנים אינם במצב הדרוש להתמודדות עם המשחקים המתוכננים לימים הקרובים, הפדרציה החליטה, גם להגנתם, לאפשר להם לחזור למועדונים המתאימים.

התובעים בטורינו אמרו ביום רביעי שהם חוקרים כדורגלן איטלקי אחר, ניקולו פאג’יולי, שחקנה של יובנטוס, בגין פעילות הימורים בלתי חוקית לכאורה. פאג’יולי עומד בפני חקירה מקבילה על ידי תובעים של התאחדות הכדורגל האיטלקית (FIGC) בכדי לקבוע אם ההימורים שלו לכאורה היו מעורבים במשחקי כדורגל.

 

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן