עוד אחד לאוסף? צ’לסי מעוניינת בג’ונתן דייויד

צ'לסי פתחה בשיחות עם חלוץ הליגה הראשונה בצרפת, שנמצא על הרדאר גם של מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם | כל הפרטים

צ’לסי מגבירה את המרדף אחר חלוץ ליל מהליגה הראשונה בצרפת ג’ונתן דייויד, שקושר גם למנצ’סטר יונייטד וטוטנהאם.

דייויד, שמוכר כאחד מכובשי השערים הטובים ביותר בליגה הצרפתית, כבש בעונה החולפת 19 שערי ליגה במדי ליל, כשהוא מדורג שני בטבלת מלך השערים של הליגה אחרי קיליאן אמבפה שעבר בתחילת החודש לריאל מדריד הספרדית.

למרות ההצלחה בליל, לדייויד נותרו רק 12 חודשים בחוזהו במועדון הצרפתי, ואין לו עניין לחדש חוזה בקיץ הבא. המשמעות היא שהקבוצה מהליגה הראשונה בצרפת תנסה למכור את דייויד כבר בקיץ הקרוב, כדי לא להסתכן באיבוד הכוכב הקנדי בחינם.

לא מעט קבוצות באירופה מעוניינות לצרף את החלוץ, כאשר לפי הכתב דייויד אורנשטיין צ’לסי התחילה במשא ומתן עם סוכניו של השחקן. המועדון האנגלי עדיין לא הגישה פנייה רשמית לליל, שאמורה להגיע רק לאחר שהבלוז יצליחו לסכם עם השחקן עצמו על תנאיו האישיים. בגיל 24, דייויד עדיין יכול להשתפר ולהפוך לשחקן טוב עוד יותר. השאלה היא האם הוא יפתח במדי צ’לסי או יהפוך לאופציית גיבוי לניקולאס ג’קסון.

כמו כן, גם מנצ’סטר יונייטד וטוטנהאם עוקבות אחר ההתפתחות של השחקן עם “הבלוז”, ושניהם מעוניינות לצרף את השחקן. שתי הקבוצות עדיין לא פתחו במשא ומתן עם דייויד או הגישו הצעה לליל, אך הן עוקבות מקרוב וייתכן כי הן ייכנסו בהמשך. יש לציין כי יונייטד קושרה גם עם חלוץ בולגונה ג’ושוע צירקזי, ובמידה ותצליח להחתימו היא כנראה תרד מדייויד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן