עי-דן חדש: המנהל הספורטיבי החדש של מנצ’סטר יונייטד

השדים האדומים סיכמו עם ניוקאסל על מינויו של דן אשוורת' למנהל ספורטיבי החדש של הקבוצה. וגם: בעלי התפקידים במועדון לקראת עונת 2024/25.

מנצ’סטר יונייטד הודיעה כי הקבוצה סיכמה עם ניוקאסל יונייטד על מינוי דן אשוורת’ למנהל הספורטיבי שלה.

מעברו של אשוורת’ לאולד טראפורד התעכב בגלל ששני המועדונים מאנגליה התקשו למצוא פשרה בענייני הפיצויים, אך לבסוף הדבר סודר ואמש המועדון הכריז על המינוי של המנהל בן ה-53 שצפוי להתחיל את תפקידו במבנה הניהולי החדש של מנצ’סטר יונייטד באופן מיידי.

בהודעה מטעם שני המועדונים נכתב: “ניוקאסל יונייטד ומנצ’סטר יונייטד הגיעו לסיכום על שחרורו המיידי של דן אשוורת’ מהתחייבויותיו החוזיות בניוקאסל יונייטד. תנאי ההסכם נותרו חסויים בין המועדונים. ניוקאסל יונייטד מודה לדן על שירותיו ומאחלת לו בהצלחה בעתיד”.

אשוורת’ התכוון לקחת את ניוקאסל לבוררות כדי להקל על המעבר שלו, כאשר מנצ’סטר יונייטד תמכה בהצעתו והתחייבה לשלם את הוצאותיו המשפטיות. הסיכום בין המועדונים כייתר את תבליך הבוררות, שהיה מעכב ככל הנראה את מעברו של אשוורת’ לשדים האדומים.

אשוורת’ יקבל אחריות כוללת על הצד המקצועי במועדון, והוא ינהל בין היתר את: העברות שחקנים, גיוס משאבים והתפעול של המועדון. המנהל הטכני ג’ייסון ווילקוקס יעבוד עמו בצוותא וידווח לו על כל המתרחש. המנהל הספורטיבי המיועד, יחבור ל-CEO החדש של המועדון – עומאר בראדה, שהצטרף למנצ’סטר יונייטד בסוף חודש ינואר האחרון אחרי שעבד בעבר מנצ’סטר סיטי.

אשוורת’ הצטרף לניוקאסל יונייטד לאחר שהתפטר מתפקידו כמנהל טכני בברייטון בפברואר 2022. הוא עבר לברייטון ב-2019 אחרי קדנציה כמנהל טכני בהתאחדות לכדורגל – שם התחיל ב-2012 אחרי קדנציה בווסט ברומיץ’ ועזר לפתח את קבוצות הגברים והנשים יחדיו. לזכותו נזקף תפקיד משפיע בזכיות של אנגליה במונדיאל עד גיל 17 ומתחת לגיל 20 ב-2017. בזכות זאת, אשוורת’ יצר לעצמו מוניטין חזק בתחומים כגון גיוס שחקנים ובניית סגלים איכותיים, בעלי ביצועים גבוהים.

הנהלת מנצ’סטר יונייטד לקראת העונה הבאה:

סר ג’ים רטקליף – Co-Owner, מחזיק כ-25% מבעלות המועדון.

עומאר בראדה – CEO המועדון.

דייב בריילספורד – חבר הנהלה.

ג’ייסון ווילקוקס – מנהל טכני.

דאן אשוורת’ – מנהל ספורטיבי.

אריק טן האח – מאמן הקבוצה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן