🚨עתיד כחול – יום של הארכות חוזים בצד הכחול של מילאנו

🚨מוליכת הסרייה א’ שומרת על חלקים חשובים בשלד שלה ומאריכה חוזים של שלושה שחקנים.

יום עסוק עובר על הקבוצה מהצד הכחול של מילאנו, ולפי שעה היא תסיים אותו עם הארכת חוזה של שלושה שחקני מפתח בסגל שלה.

הראשון להאריך חוזה הוא פדריקו דימרקו. המגן השמאלי שנחשב לאחד השחקנים הכי אנדרייטדים באירופה, נמצא בכושר אדיר בשנה וחצי האחרונות ונחשב לשחקן מפתח בסגל של סגנית אלופת אירופה. השחקן והקבוצה הגיעו להבנות על הארכת חוזהו עד לקיץ 2027 והאיטלקי יזכה לשדרוג לשכרו.

לאינטר יש את ההגנה הטובה בליגה מבחינת ספיגות שערים עם שמונה כאלו בלבד לאורך העונה, ואיטלקי נוסף מחולייה זו שסיכם על הארכת חוזה הוא מתאו דרמיאן. השחקן הורסטילי בן ה 34 סיכם על הארכת חוזה עד 2025 וימשיך לתת מניסיונו הרב לקבוצה.

משמרת את ההגנה. דימרקו(קרדיט: nter.it‏I)

 

בהמשך היום הודיעה אינטר גם על הארכת חוזהו של הנריק מחיטריאן. הארמני, לו עבר במנצ’סטר יונייטד, ארסנל ודורטמונד, סיכם על חוזה חדש עד ליוני 2026. הקשר מהווה חלק מרכזי בהרכב הקבוצה ומשלים שלישיית קישור אדירה עם ניקולו בארלה והקאן צ’להאנולו. עוד נאמר כי נציגים של אחד המועדונים בסעודיה יצרו קשר עם השחקן והציעו לו חוזה לשנתיים עם שכר הגבוה פי שניים מזה שאינטר מוכנה לשלם. כאמור, הקשר דחה את ההצעה על מנת להמשיך במילאנו.

הארכת חוזה ראויה (קרדיט תמונה: orangesport)

שלושת הארכות החוזים הללו מתווספות להודעה שיצאה מוקדם יותר החודש על כך שהחלוץ הארגנטינאי לאוטרו מרטינס הגיע לסיכום עם המועדון על הארכת חוזהו עד 2028. מדובר בצעדים משמעותיים שעורכת הקבוצה מצפון איטליה ובכך היא שומרת ומבססת את שלד הקבוצה לשנים הבאות.

אינטר נמצאת בכושר מצוין ומגיעה לחלון ההעברות מהמקום הראשון בליגה האיטלקית, כשהיא מוליכה את הטבלה בפער של 5 נקודות מהיריבה המושבעת יובנטוס, לה משחק חסר. לעומת זאת בליגת האלופות היא סיימה במקום השני בביתה, ובשמינית הגמר הוגרלה למפגש מסקרן נגד אתלטיקו מדריד. ראשיה של הקבוצה מקווים שהמהלכים האחרונים שערכו יסייעו לקבוצה להמשיך בריצתה ולסיים את העונה עם תארים נוספים לארון הגביעים המפואר שלהם.

2 תגובות
  1. אופיר כותב

    מה עם לאוטרו? רק דימרקו חשוב פה.

  2. or7m כותב

    קבוצה מצוינת אינטר, אבל לא רואה אותם עוברים את אתלטיקו שהגומלין במטרופוליטנו. את הליגה הם ייקחו, יובנטוס לצערי יסיימו שני למרות שאני מת שהם ייקחו

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן