פאביו קנאברו עוזב את אודינזה

שחקן העבר שהציל את המועדון מירידת ליגה, לא ימשיך לעונה נוספת במועדון האיטלקי.

פאביו קנבארו עוזב את אודינזה.

זוכה מונדיאל 2006 לקח תחת חסותו את הקבוצה שהתקשתה במאבקי התחתית של הליגה בכירה באיטליה בסוף אפריל, ועם שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בששת משחקיו האחרונים, הוא הצליח לשמור על הקבוצה בליגה הבכירה. תחת קנבארו הקבוצה רשמה התאוששות אדירה, שהספיקה לה כדי להימנע מירידה לסרייה ב’ ביום האחרון של העונה.

למרות ההצלחה בסין עם גוואנגז’ו אברגראנדה, קנבארו לא הצליח למצוא את “דריסת הרגל” שלו בעולם הכדורגל האיטלקי, ורק ניהל קדנציה קצרה של 17 משחקים במדי בנוונטו בסרייה ב’ לפני החודשיים שלו באודינזה.

בפוסט שפרסם היום (ראשון) קנבארו בעמוד האינסטגרם שלו, הודיע המאמן כי הוא לא יחתום על חוזה חדש באודינזה, וכי הוא יעזוב את המועדון בימים הקרובים. נשיא אודינזה, ג’יאמפאולו פוצו, הודיע לקנבארו על החלטתו שלא להאריך את חוזהו, ובשל כך המאמן יעזוב מיידית את המועדון. קנאברו רצה להמשיך בקבוצה, אך כאמור הנשיא החליט שלא להשאירו.

קנאברו אמר לאחר העזיבה כי: “אני מודה לו על ההזדמנות שניתנה לי, ומצטער שלא יכולתי להמשיך במסע הקצר אך האינטנסיבי הזה, שבחודש וחצי האחרונים של העונה הוביל אותנו למשימה גדולה ומרגשת. אני רוצה לציין שמצידי היה רצון להמשיך את ההרפתקה הזו ב”פריולי’, מועדון שנכנס לליבי וגם לאנשיו, ומסיבה זו העמדתי את עצמי לרשות המועדון ללא תנאי. אני מאחל למועדון, לשחקנים ולאוהדי אודינזה הנפלאים הצלחה רבה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן