🚨 פוסטוקוגלו אישר – מנור לא יחזור העונה לשחק

השחקן עדיין מתקשה להתגבר על הפציעה, ולפי המאמן האוסטרלי הוא לא צפוי לשוב העונה למגרשים

🚨 כמה כואב: מנור סולמון חתם העונה במדי טוטנהאם, הציפיות היו בשמים וההתרגשות הייתה בשיאה. באחד ממשחקיו נגד ברנלי הוא בישל שני שערים וזה היה נראה שהישראלי בדרך לעונה חלומית.

אבל ברגע הכל התנפץ, הודעה על פציעה שלו בברך וניתוח גרמו לישראלי להיעדר מאוקטובר מהמגרשים. היום (שישי), הודיע פוסטוקוגלו כי מנור סולומון לא יחזור העונה למגרשים, כך אמר המאמן האוסטרלי לאתר הרשמי של טוטנהאם ב-X (לשעבר טוויטר).

“מנור, פורסטר וסיסניון לא צפויים לחזור לשחק העונה, ריצ’אליסון כנראה לא ישחק במחזור הקרוב”.

בחודש שעבר מנור והצוות הרפואי של טוטנהאם סיכמו על ניתוח שני בפחות מחצי שנה ב’מיניסקוס’ של ברך ימין, וזאת לאחר שלא הצליח לחזור לאימונים ולשגרה כראוי. טוטנהאם הודיעה שמנור עבר את הניתוח בהצלחה, אך לא נקבו בתאריך חזרה, היות והשחקן מתקשה לחזור לאימונים באופן סדיר. וכעת נראה שחזרתו עוד רחוקה מאוד ממה שציפינו, לא רק שהוא יפסיד את שאר העונה, אלא גם זימנו לאולימפיאדה בפריז נראית רחוקה מין העין.

שבוע לפני הניתוח מנור דאג להעביר מסר לאוהדי טוטנהאם ולישראלים בדבר פציעתו, בחשבון האינסטגרם שלו, בפוסט נכתב:

“שלום לכולם,

לאחרונה נעדרתי מהרשתות החברתיות ומתרכז כמה שיותר בחזרה שלי למגרשים. התקופה האחרונה הייתה הכי קשה ומלחיצה בקריירה שלי. בחמישה חודשים האחרונים אני עובד קשה מאוד, בשביל לחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב, אבל לצערי, עדיין לא החלמתי בצורה מלאה. באותה מידה, אני מלא במוטיבציה ואני אמשיך לעשות הכל בכדי לחזור חזק יותר ולעזור לקבוצה ולמדינה.

תודה רבה על התמיכה”.

ומה צופן העתיד?

כרגע אין לדעת האם טוטנהאם תרצה להשאיר את סולומון או להשאילו לקבוצה אחרת כדי שיוכל לקבל שם דקות משחק, אבל עוד לפני המחשבה היכן מנור עומד לשחק, נצטרך לראות כיצד יחזור מנור מהפציעה ומתי הוא יחזור. כעת, אין צפי לחזרתו של השחקן, וכל שנותר הוא לקוות לאות חיובי מהשחקן שבנו עליו להוביל את הנבחרת בעשור הקרוב.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן