🚨 החמרה בפציעה של מנור סולומון

מאמנה של טוטנהאם עדכן כי חזרתו של מנור סולומון תתעכב עקב החמרה בפציעתו וכרגע אין מועד חזרה לישראלי.

🚨 חוסר המזל של מנור סולומון העונה ממשיך.

לאחר שהיה אמור לחזור לאימונים בשבוע האחרון אירעה החמרה נוספת עם פציעתו. פוסטקוגלו אישר בראיון שנתן לאתר הרשמי שהשחקן לא יהיה זמין למשחק הקרוב מול ברנטפורד ועדיין אין עדיין תאריך יעד לחזרתו למגרשים.

המאמן הוסיף בראיון: “היו מספר החמרות בפציעה של מנור סולומון. החמרה נוספת הייתה השבוע. הוא יצטרך לבצע בדיקות נוספות בשביל לקבוע מה הסיבה לכך”.

כזכור מנור  עבר ניתוח בתחילת אוקטובר עקב פציעה שעבר בברכו הימנית באחד מאימוני טוטנהאם. תחילה הצוות הרפואי של הקבוצה כי מנור ייאלץ להיעדר כשלושה חודשים ולחזור באמצע ינואר לאימונים אך בעקבות האמירה של מאמן הקבוצה ניתן להבין שהפציעה תארך במספר שבועות או חודשים במקרה הגרוע.

מנור כרגע נעדר מ-16 משחקים של טוטנהאם ובסה”כ כ-117 ימים ללא אימון עם הקבוצה. המשחק האחרון של מנור במדי טוטנהאם היה בניצחון הביתי של הקבוצה על ליברפול 2-1 כאשר נכנס בדקה ה-69 ל-21 דקות.

פציעה זו אינה פציעת הברך הראשונה של הישראלי. בשנה שעברה כשחקן פולהאם מנור נפצע בתחילת אוגוסט בברכו לאחר משחק של מילואי הקבוצה מול צ’לסי, ובדומה לפציעתו הנוכחית גם  הקודמת דרשה ניתוח והוא החסיר כשלושה חודשים. הישראלי נעדר באותה עונה מ-17 משחקים כשמנור חזר בסוף דצמבר ורשם כ-24 משחקים בהם כבש חמישה שערים.

פציעתו של מנור לא רק מטרידה את טוטנהאם אלא גם את ראשי נבחרת ישראל, הנבחרת תתמודד במרץ בשלב הפלייאוף של ליגת האומות בקרב על עלייה לשלב הבתים של יורו 2024.הנבחרת תפגוש בחצי הגמר את איסלנד ובמידה ותעלה תשחק בגמר מול המנצחת בין בוסניה לאוקראינה. כרגע אין צפי לחזרתו של מנור , היעדרותו ממשחקי הנבחרת תהיה מכה קשה עבור הנבחרת היות ומדובר באחד השחקנים הטובים שיש לנבחרת ישראל כיום.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן