🚨 פיורנטינה מעוניינת בויטור רוקה ובדאלינגה

בויולה מעוניינים בחלוץ הברזילאי של ברצלונה ובהולנדי של טולוז

לאחר סיום תפקידו של המאמן וינצ’נזו איטליאנו, ומינויו של רפאלה פלדינו ממונזה לעמוד על הקווים, פיורנטינה מעוניינת להתחזק בעמדת החלוץ כאשר השם המרכזי שעלה הוא ויטור רוקה, חלוצה בן ה 19 של ברצלונה. שם נוסף שעלה לכותרות הוא טיס דאלינגה, חלוצה של טולוז הצרפתית.

הויולה אשר סיימו את העונה הנוכחית במקום השמיני בליגה האיטלקית והפסידו בפעם השנייה ברציפות בגמר הקונפרנס ליג מעוניינים להתחזק בחלוץ בשל העובדה שתפוקת החלוצים המרכזיים בעונה החולפת הייתה דלה – לוקאס בלטרן עם 10 שערים בכל המסגרות, אמבלה אנזולה עם 6 שערים, אנדראה בלוטי עם 4 שערים וכריסטיאן קואמה עם 2 שערים בלבד, ולמעשה מלך שערי הקבוצה הוא שחקן הכנף ניקו גונזאלס עם 16 שערים.

כעת, לפי הדיווח של די מארציו, פלאדינו מעוניין בהחתמתו של ויטור רוקה.

רוקה הגיע בינואר האחרון לברצלונה תמורת 30 מיליון יורו פלוס 31 מיליון יורו נוספים בבונוסים וב 16 הופעות אשר את רובן עשה כמחליף, הבקיע 2 שערים בלבד. הברזילאי בן ה 19 גדל בקרוזיירו הברזילאית ובגיל 17 הצטרף לאתלטיקו פרנאננסה ממנה עבר לברצלונה. בפרנאננסה בליגה הברזילאית רוקה הסתדר בצורה טובה יותר וב 81 הופעות הבקיע 28 שערים ו11 בישולים אשר הקנו לו את המעבר הגדול לברצלונה.

תחילת הקדנציה של החלוץ הצעיר בקבוצה של צ’אבי לא הלכה כמצופה. לפי דיווחים רבים, בברצלונה הוחלט להשאיל את רוקה בעונה הקרובה לקבוצה בה יקבל דקות, אך סוכנו של השחקן לא מעוניין שיושאל.

נכון לעכשיו, לא ידוע האם פיורנטינה מעוניינת בעסקת השאלה או רכישה של השחקן אך הוא המועמד הבכיר לחיזוק הקבוצה.

שם נוסף שעלה בפנקסי הויולה הוא טיס דאלינגה, חלוצה ההולנדי של טולוז.

דאנלינגה הצטרף לטולוז בקיץ 2022 מליגה ההולנדית וב 2 עונות בקבוצה רשם 86 הופעות בכל המסגרות בהן הבקיע 37 שערים ובישל 8 נוספים.

לפי הדיווח, סכום ההעברה אם תקרה יהיה בסביבות 25 מיליון יורו ודאלינגה יהיה השחקן הכי יקר בתולדות המועדון לאחר שישבור את שיא ההעברה של ניקו גונזאלס משטוטגט לפיורנטינה ב2021 תמורת 24.5 מיליון יורו.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן