פרוייקט מחצית העונה | יובנטוס

פרוייקט מחצית העונה הוא פרוייקט שאפתני. בפרוייקט זה נסכם את מחצית העונה של הקבוצות הגדולות בכדורגל האירופי בכתבה פרוייקט מיוחדת ובפרק פודקאסט.

עברה לה חצי עונה וזה הזמן לסכם את המצב של יובה בחצי העונה שעברה על המועדון; הן בפן המקצועי, הטקטי, החיזוקים הנצרכים והעמידה בציפיות.

ציפיות בתחילת העונה ועמידה בהן:

בסוף עונה שעברה, לאחר הורדת הנקודות בליגה שמנעה מיובה לעלות לליגת האלופות (הביאנקונרי ירדו למקום השביעי וכך מילאן עלתן לצ’מפיונס במקום יובה) ולאחר מכן ההשעיה הכללית מאירופה על ידי אופ”א לכל עונת 23/24, יובנטוס ידעו שהם מגיעים לעונה הנוכחית לתחרות אחת עיקרית (יותר נכון שתיים) שעליה הם שמים את כל הקלפים: זכיה בליגה לאחר 3 עונות שלא זכו וכמובן זכיה בקופה איטליה אחרי 2 עונות ללא הגביע המקומי.

עם זאת, המועדון נקלע לקשיים כלכליים עקב אי ההעפלה לליגת האלופות ובכלל לאירופה.

מיד שנפתח חלון ההעברות של הקיץ (וגם קצת לפני כן) כל הדיווחים היו על כך שיובה תמכור חלק חשוב משחקני המפתח שלה בשביל לצמצם את הפער הכלכלי שנוצר עקב המצב העגום שהיה בסוף העונה. הדיווחים דיברו על עזיבות של ולאחוביץ’, קייזה, ברמר ועוד.

למרות כל הדיווחים, כל שחקני המפתח של המועדון נשארו, וג’יונטולי שהגיע מנאפולי בקיץ האחרון לאחר הזכיה באליפות עשה הכל כדי להשאיר אותם.

ההנהלה בחרה למכור ולהשאיל שחקנים פחות חשובים בסגל, בין אם זה מרלי אקה, ההשאלה של מתיאס סולה בשביל שיפרח (ועוד איך פורח עם 8 שערי ליגה ובישול ב16 הופעות) שיחזור למועדון אחרי שיצבור נסיון בליגה ועוד כאלה ואחרים. וכמובן המכירה של דג’אן קולוסבסקי לטוטנהאם שלא הצליח להשאיר חותם במועדון.

בנוסף לכך, המועדון ניסה להאריך חוזים ולקצץ בשכר של חלק מהשחקנים בשביל לצמצם את הפערים ולהימנע ממכירה של שחקני מפתח.

מאז הגעתו של כריסטיאנו ג’יונטולי ליובנטוס, הוא קיצץ בתשלומי השכר מ-150 מיליון אירו ל-131.5 מיליון אירו. ירידה של 13% תוך 6 חודשים בלבד. זה לא כולל את השכר של פוגבה שעקב ההשעיה יובה משלמת לו שכר מינימום. אם מורידים גם את השכר של פוגבה אז תשלומי השכר הם 121.5 מיליון אירו, אך זה עקב השעייתו של פוגבה ולא בגלל עבודתו של ג׳יונטולי כמובן.

חוץ מזה, הגברת הזקנה ואלגרי החליטו על שילוב של שחקנים מה NextGen בקבוצה הבוגרת.

ניתן לראות זאת בשילובם של קנאן יילדיז, בשילובו המתון של נונגה ובהשאלתו הטריה של הויזן לרומא בשביל שיצבור נסיון.

מבחינת רכש, יובנטוס לא רכשה כמעט שחקנים בקיץ האחרון והחיזוקים היחידים שהיו הם הגעתו של טימותי וואה מליל תמורת 12 מיליון אירו וחזרתם של מקני וקמביאסו מהשאלות בלידס ומבולוניה בהתאמה. כמעט ולא היו חיזוקים הקיץ.

ההשאלה ללידס והחזרה של מקני למועדון עשתה לו רק טוב ובחצי הראשון של העונה הוא הפתיע את אלגרי ואת כל האוהדים.

כמו כן,קמביאסו מתברר כרכש נהדר כרגע. המגן המוכשר בן ה-23 הגיע מגנואה בקיץ 2022 תמורת 8.5 מיליון אירו ובעונה הראשונה שלו במועדון נשלח להשאלה לבולוניה כדי להשתפשף ולצבור דקות בליגה.

לגבי וואה, הוא לא הספיק כל כך לשחק והוא ערך 14 הופעות בליגה ורק 7 מתוכן בהרכב ועוד 2 הופעות בליגה כאשר אחת מהן בהרכב. כרגע אי אפשר למדוד את היכולות שלו,אבל מהזמן שהוא שיחק הוא בהחלט מראה ניצוצות במיוחד במשחק נגד מילאן (בישל) ובמשחק הגביע נגד סלרניטנה ששלח פצצה לרשת וכבש שער בכורה.

עוד חיזוק שאמנם הוא לא הגיע בקיץ אלא השתלב לאט לאט העונה זה קנאן יילדיז – הכוכב העולה של יובה!

קנאן ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת במחזור הראשון בליגה נגד אודינזה כאשר הוא נכנס ל5 דקות האחרונות של המשחק, מאז הוא נכנס למספר דקות בודדות במחזורים שונים בליגה (הכי הרבה היה 16 דקות משחק) עד שב23.12, במחזור ה-17 נגד פרוסינונה יילדיז ערך הופעה ראשונה בהרכב וכבש כעבור 12 דקות בלבד שער נהדר! במחזור ה-18 הטורקי פתח גם נגד רומא ובמחזור ה-19 המשיך לקבל קרדיט ופתח נגד סלרניטנה.

בגביע האיטלקי, הכוכב הצעיר נכנס כמחליף ב6-1 על סלרניטנה בשמינית הגמר וכבש שער מדהים וגרם לשער עצמי של סלרניטנה. בשלב רבע הגמר, קנאן פתח ושוב כבש נגד פרוסינונה אחרי וולה מטורף!

לטורקי הצעיר יש בסך הכל 11 הופעות (329 דקות משחק סך הכל) העונה בקבוצה הבוגרת ו4 מתוכן בהרכב (3 בליגה ואחד בגביע) והוא כבש 3 שערים.

תמשיך ככה ילד!😍🖤🤍

אחרי 19 מחזורים ואחרי חצי עונה, הגברת הזקנה נמצאת במקום השני בליגה עם 46 נקודות עם פער של 2 נקודות מאינטר המוליכה – יובה השיגה בחצי הראשון של העונה 46 נקודות מתוך 57 אפשריות (80.70% הצלחה). בגביע האיטלקי יובנטוס עלתה לשלב חצי הגמר שם יפגשו את לאציו אחרי נצחונות מוחצים על סלרניטנה בשמינית (6-1) ועל פרוסינונה ברבע הגמר (4-0).

יובה בהחלט עומדת בציפיות אחרי חצי עונה.

ציפיות להמשך העונה :

הציפיות מיובה הן שיהיו כמה חיזוקים בחלון הנוכחי (כרגע לא סביר שזה יקרה) בשביל לעבות ולחזק את הסגל הקיים.

בנוסף, מצפים שקנאן יילדיז ישתלב יותר ויותר בהרכב של הקבוצה הראשונה יחד עם קייזה וולאחוביץ’ בהתקפה.

כמובן, הציפיה הראשית היא שיובה תעקוף את אינטר בטבלה ושתזכה בליגה ובקופה איטליה.

חיזוקים לינואר:

זה לא סוד שמצבה הכלכלי של יובנטוס לא במצב הכי טוב. בשנים האחרונות המועדון הפסיד לא מעט כסף, הפסדיה המצטברים הגיעו ללמעלה מ-700 מיליון אירו בשש השנים האחרונות. חלק ניכר מכך בגלל תקופת הקורונה, ניהול גרוע וכמובן בגלל הפרשות המשפטיות שגרמו למועדון צרות לא קטנות. בשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2023, רשמה יובנטוס הפסד של 124 מיליון אירו, מספר זה מייצג ירידה של 51% לעומת עונת 2021/2022, כאשר גירעונה של יובנטוס הסתכם אז ב-254 מיליון אירו – מספר מדהים ושיא שלילי בתולדות הליגה האיטלקית הבכירה. יובנטוס ייחסה את השיפור בתוצאות להשפעה הפוחתת של מגפת הקורונה. אמנם זה כבר שיפור אבל יש עוד דרך ארוכה לעבור.

בעקבות הפרשות המשפטיות, הקבוצה ספגה הפחתה של 10 נקודות בעונה הקודמת בסרייה א’, מה שהוביל את הקבוצה בסופו של דבר אל המקום השביעי ומחוץ לליגת האלופות של העונה הנוכחית. כמובן, זה גרם ליובנטוס להפסד כספי גדול, והמועדון התחיל את העונה ב”רגל שמאל” מבחינה כלכלית.

ההנהלה החדשה של יובנטוס מינתה בקיץ האחרון את כריסטיאנו ג’יונטולי, מנהלה המקצועי לשעבר של נאפולי, למנהל המקצועי החדש של המועדון. אחת הסיבות העיקריות למינוי שלו, היא היכולת והחוזקה שלו לדעת להתנהל עם תקציב נמוך. ההנהלה החדשה, אותה מינה ג’ון אלקן ממשפחת אניילי, הבעלים של יובנטוס, קבעה לעצמה יעד חדש, לייצב את המועדון מבחינה כלכלית תוך כדי שמירה על סגל תחרותי. בשביל לסייע לכך, הבעלים יחד עם בעלי המניות אישרו הזרמת הון חדשה באיזור ה-200 מיליון אירו. אקסור, הזרוע העסקית של משפחת אניילי, המחזיקה בכ-64% ביובנטוס, תזרים עד 128 מיליון אירו למועדון כחלק מהגדלת ההון החדשה, כפי שדיווח המועדון מטורינו. את השאר יזרימו שאר בעלי המניות כמובן.

🗣️ ג’ון אלקאן במהלך יום המשקיעים של EXOR:

״השנה הזאת עבור יובנטוס היא שנה של התחלה מחדש, ההנהלה פתרה בקיץ את הבעיות החיצוניות שהמועדון התמודד איתו במהלך השנה שעברה, מה שסייע גם לקבוצה. הגדלת ההון הייתה צעד הכרחי על מנת לעבור את השנה המאתגרת הזאת, ולתת ליובנטוס כוח להתמודד עם שלוש השנים הבאות מתוך שאיפה למצוינות ולהצלחה במגרש ומחוצה לו. המטרה כעת היא לאזן בין הישגים ספורטיביים לבין יציבות פיננסית.”

בהתאם לכך יובה גם שינתה כיוון בכל הנוגע להחתמות שחקנים, אין יותר שחקנים עם חוזה ענקי או בסכומים מטורפים. מתמקדים בעיקר בשחקנים צעירים שיש להם מקום להתפתח, שחקנים שהם לפני ה”פריצה” שלהם, שיכולים להגדיל את הערך שלהם בעתיד. המטרה היא שילוב של שחקנים בעלי ניסיון, שכמובן לא עולים המון ושהם גם לא “אחרי השיא”, עם צעירים פחות מנוסים אך עם עתיד לפניהם.

קישור

העונה התחילה כשפוגבה ופאג’יולי, שני הקשרים והשחקנים מהמוכשרים ביותר בקבוצה, היו חלק מהתוכניות לעונה הזאת. אך שני השחקנים הושעו מהמגרשים, הראשון הושעה בגלל שהתגלו סמים בגופו, לזמן לא ידוע נכון להיום, מדובר על לפחות 4 שנים. השני, הסתבך בפרשת הימורים והושעה עד סוף העונה. ובהתאם לזאת יובה מחפשת חיזוק בעיקר במרכז השדה, כאשר הפרופיל העיקרי שבו הם רוצים להתמקד זה קשר בעל אוריינטציה התקפית שיכול לשחק בשליש האחרון של המגרש.

השמות המדוברים לעמדה זו כוללים את:

  • לזאר סמארדז’יץ’ (בן 21) – קשר סרבי מאודינזה, כישרון גדול שעשה לעצמו שם באיטליה. התפקיד העיקרי שלו הוא “מצאלה”, שחקן שמשחק בעיקר בחלק ההתקפי, שחקן יצירתי עם יכולת הבקעה ויצירת מצבים, תואם בדיוק לפרופיל שיובה מחפשת. אפשר לומר אף הפרופיל ה”מושלם” כיוון שבנוסף לכך שיש לו את כל מה שיובה מחפשת הוא גם מכיר את הליגה האיטלקית היטב. עם סמארדז’יץ’ יש ליובה כבר הסכם על חוזה עד 2028 עם שכר של 1.5 מיליון יורו לעונה. המכשול שנותר הוא אודינזה, שנכון להיום לא מוכנה לשחרר את השחקן באמצע עונה.
  • גאורגי סודאקוב (בן 21) – קשר אוקראיני שמשחק בשחטאר דונייצק. עוד שחקן יצירתי עם יכולת הבקעה ויצירת מצבים. כרגע לא סביר שיגיע בגלל המחיר הגבוה אותו שחטאר דורשת. על פי פאבריציו רומאנו הם רוצים לקבל עליו את הסכום שהם קיבלו על מודריק, סכום גבוה מאוד.
  • רודריגו דה פול (בן 29) – קשר ארגנטינאי שמשחק באתלטיקו מדריד. דה פול לא מרוצה מהדקות משחק והתפקיד שהוא מקבל באתלטיקו וישמח לחזור לאיטליה, איפה שהוא שיחק לפני שהגיע לספרד, בקבוצה האיטלקית אודינזה. מדובר על קשר בוקס טו בוקס, שחקן שיודע לשאת את הכדור ולהוביל אותו קדימה, בעל יכולת מסירה טובה ומסירות מפתח וכו’, פרופיל מעניין שיש לו גם יתרון בכך שהוא שחקן מנוסה ומכיר את הליגה האיטלקית היטב, כך שככל הנראה לא יקח לו יותר מידי זמן להשתלב.
  • “מאנו” קואדיו קונה (בן 22) – קשר צרפתי שמשחק בבורוסיה מנשנגלדבך. קונה יכול לשחק גם כמספר “8” וגם כמספר “6”. הוא מעולה בנשיאת כדור, דריבלינג, מסירות, ואף ביכולות ההגנתיות שלו כמו ביכולת התיקול וכו’. השווי שלו על פי הטרנספרמרקט הוא 35 מיליון, סכום שיהיה קשה ליובה כרגע להוציא אלא אם כן זה יהיה בעסקת השאלה עם אופציית/חובת קניה. העיתונאי האיטלקי האמין מירקו די נטלה כתב בתחילת חלון ההעברות לשים עין על קונה, שישנה אפשרות שיובה תלך עליו.

עוד שני שמות שמדובר עליהם לא מעט, הם הויביירג מטוטנהאם וקלווין פיליפס מסיטי. שניהם קשרים אחוריים שיודעים גם למסור מסירות ארוכות בצורה טובה. אך זה גם מה שמוזר בשמות האלו, הם לא תואמים את הפרופיל שיובה מחפשת. אולי הסיבה לכך היא לוקאטלי, לוקאטלי משחק ביובנטוס בתור הקשר האחורי וזאת לא העמדה הטבעית שלו שבה הוא מצטיין, לכן אולי ישנה מחשבה להביא קשר אחורי שיוכל לפנות את לוקאטלי לשחק בעמדה יותר קדמית.

כנף ימני

עוד עמדה שיובה בוחנת שחקנים בשבילה, זאת עמדת הקיצוני ימני.

שחקן כזה כנראה יאפשר ליובה לעבור למערך עם 4 בהגנה ו3 בהתקפה. אך זה לא ודאי שיגיע שחקן כזה, כרגע יובה רק בוחנת ומנסה לתפוס הזדמנויות טובות בשוק.

ישנם שני שחקנים עיקריים לעמדה הזאת:

  • דומיניקו ברארדי (בן 29) – שחקן הכנף האיטלקי מססאולו. ברארדי שחקן ששמו הולך לפניו, כל שנה הוא כובש ומבשל במספר דו ספרתי. נכון לעכשיו לא סביר שהוא יגיע כיוון שססאולו דורשת עליו באיזור ה-30 מיליון אירו, סכום שיובה חושבת שהוא מוגזם עבור ברארדי. כמו כן, ישנו ספק לגבי ברארדי, האם הוא יצליח להביא את אותה יכולת מססאולו ליובה.
  • פליפה אנדרסון (בן 30) – קיצוני ימני ברזילאי מלאציו. הוא מסיים את החוזה שלו ביוני, ויובה שוקלת להחתים אותו.

בלם
עוד שם שדובר עליו לינואר והוא כבר לקראת מעבר ליובה, הוא הבלם הפורטוגלי של ליל, טיאגו ז׳אלו (בן 23).
ז׳אלו הוא בלם שמשחק עם רגל ימין ויכול לשחק גם בצד הימני וגם בצד השמאלי במרכז ההגנה, הוא מסיים חוזה בקיץ ויובה רואה כאן הזדמנות להחתים אותו כבר בינואר. יובה רוצה כבר להכין את השטח לעזיבה של אלכס סנדרו, שמסיים חוזה בסוף העונה ויש אף שמועות שיובה תנסה להיפטר ממנו כבר בינואר.

בעקבותיו של הבלם היו גם אינטר ואתלטיקו מדריד, כאשר אינטר הקדימה את התחרות והכל הוביל למעבר לאינטר אך יובה בהמשך התערבה ונמצאת בדרך להחתמת הבלם. זאת כבר הפעם השנייה שיובה עושה את המחטף הזה לאינטר, כאשר הפעם הראשונה הייתה החתמתו של הבלם הברזילאי ברמר.

העסקה כבר סגורה בין יובה לליל על סך של 3.5 מיליון אירו, נשאר רק לסגור את פרטי החוזה עם השחקן.

סיכום:

למרות הכל היא כאן זקנה ובועטת:

יובה מסכמת חצי עונה שבה היא עומדת בהישגים שהיא הציבה לה בקיץ, היא נמצאת בתוך מאבק האליפות ובדרך הבטוחה לחזור לליגת האלופות כבר בשנה הבאה.

השחקן המצטיין:
יובה פותחת את עונת 23/24 עם שני פגיעות רציניות בכנף, או יותר נכון בקישור, היא מאבדת את שניים מקשרייה בתוך זמן קצר לכל העונה כל אחד בעקבות שערורייה אחרת,
פול פוגבה שהגיע לקדנציה שנייה בשחור לבן  אחרי תקופה לא מוצלחת במדי מנצ׳סטר יונייטד, הצרפתי הואשם בלקיחת חומרים אסורים ולכן הושעה לשנתיים ככול הנראה.
ניקולו פאג׳יולי, היהלום האיטלקי שהספיק לגרום לקהל של הגברת הזקנה להתאהב בקסם שיש לו בין הרגלייים הואשם בפרשיית הימורים יחד עם סנדרו טונאלי מניוקאסל ויוכל לחזור לשחק רק במאי.

מה שמותיר את אלגרי עם סה״כ חמישה קשרים בסגל, כלומר שלושה שפותחים בהרכב ורק שני מחליפים ושלא נזכיר מצב שבו אחד מהם פצוע. (דבר שכבר קרה העונה)
השחקן החשוב ביותר של יובה בעונה שעברה והעונה הוא אדריאן ראביו על זה אין וויכוח, אבל לא עליו רצינו לדבר.

ווסטון מקני יצא להשאלה ללידס בעונה הקודמת בתקווה גדולה בין אוהדי הביאנקונרי שלא לראות אותו לובש שוב את מדי הזברה, אך חלומות לחוד ומציאות לחוד, בקיץ חזר אמריקאי מההשאלה ויובה למרות הנסיונות לא הצליחה למצוא קבוצה לווסטון למרות שבמהלך משחקי הקדם עונה הוא כבר הראה יכולת נהדרת, הוחלט להשאיר את האמריקאי עקב האילוצים.

בעונה הראשונה של אלגרי, הוא דיבר על ווסט ועל הפוטנציאל שלו, הוא אמר עליו ״ווסטון יכול להבקיע עשרה שערים בעונה, הוא צריך לעשות את זה.״ אמנם סקורר גדול לא קיבלנו, אבל הביאנקונרי קיבלו מתנה אחרת, הטקסס בוי הוא הסוס השחור של אלגרי, הוא עושה את מה שאף אחד לא אוהב לעשות על המגרש, הוא רץ, חוטף, מרים, עושה עבירות ועובר שחקנים. ושלא נדבר על פצצת האנרגייה בדמותו בחדר ההלבשה, ווסט מסמל את השינוי של יובה העונה, מחוייבות לסמל אחדות בחדר ההלבשה הרצון להשיב עטרה ליושנה.

מקני מבחינתנו מקבל ציון 8/10, לא בזכות זה שהוא השחקן הכי טוב ביובה העונה, הוא מצטיין הסיבוב מבחינתנו כי הוא מייצג את השינוי שיובה עוברת. סגל שחקנים ברובם בינוניים הופכים את יובה לקבוצה מנצחת, שהשלם גדול מסך חלקיו.

השחקן המאכזב:
דושאן ולאחוביץ׳ הגיע בקול תרועה ליובנטוס, יש שאמרו שהוא יהיה מחליפו של כריסטיאנו רונאלדו לאחר שעזב את הביאנקונרי. אך מאז שהגיע ולאחוביץ׳ מתקשה לשמור על יציבות, הוא נפצע לא מעט מה שמקשה עליו המון ליצור רצף משחקים שבהם הוא כובש שער.

ולאחוביץ׳ מסיים את עונתו השנייה ביובה בדיוק בינואר הנוכחי, ולאחר שכמעט נמכר בקיץ האחרון חובת ההוכחה עליו, זה לא סוד שאוהדי יובה מעריצים את ולאחוביץ׳ הוא ווינר בנשמתו הרצון שלו לנצח ולכבוש זה מה שעושה אותו ליובנטינו בדם.

לעומת זאת, דושאן מרבה להחמיץ מצבים שנראים פשוטים מאוד עבור חלוץ כמוהו, הוא מרבה להתמהמה מול השער ולא להיות חד כמו שראינו ממנו בפיורנטינה או כמו שראינו ממנו מדי פעם ביובה, אך עם זאת ולאחו מראה השתפרות ממשחק למשחק, הוא מצליח לשלוט הרבה יותר טוב בכדור להשתתף במשחק המסירות של יובה מה שעוזר לו להיות בעל הרבה יותר נוכחות במגרש ולהקשות על הבלמים שלו.

ולאחוביץ׳ מקבל מאיתנו 6/10 והוא השחקן המאכזב מבחינתנו עד עכשיו, וכי הוא עדיין לא עולה על הציפיות, האהבה שלי אליו ענקית כל אוהד יובה זוכר את ה-28 בינואר היום הולדת של ולאחוביץ׳ והרגע שהוא חתם במפתיע ביובה במהלך חלון החורף, אמש כבש שער ניצחון בדקה ה-90 מול סלרניטנה ובשבוע שעבר בישל שער אדיר עבור אדריאן ראביו מול רומא, הסרבי נראה בדרך הנכונה להראות את מה שהוא יודע אך כרגע זה עדיין לא מספיק.

מסימיליאנו אלגרי, האיש המושמץ ביותר בהיסטוריה של יובה ובו זמנית מועטר בערך באותה המידה, למיסטר נדרש זמן להתרגל למציאות החדשה ביובנטוס מאז שחזר לקדנציה השנייה.
ההבנה שאותו סגל של האלופים שהחזיק בארבע עונות הדאבל הרצופות איננו עוד וכעת הוא צריך לבנות סגל מאפס שרשום על שמו.

ציון לבחור על הקווים:
למרות לא מעט משחקים מביכים כמו ההפסד למכבי חיפה או ההפסד לאמפולי בעונה שעברה, אלגרי מעולם לא היה מודאג מידי מההפסדים הללו כמו שלא חגג בשיגעון את הניצחונות על אינטר פעמיים. מסימילאנו הבין שהדרך להצלחה כרוכה בלא מעט עליות וירידות וכעת הוא הולך בדרך חצץ.

יובה רכשה אך ורק שחקן אחד בקיץ האחרון, טימותי וואה. אז איך זה מסביר את השינוי הדרסטי שעברה יובה מקבוצה שלא עוברת את מכבי חיפה בבתים בליגת האלופות לקבוצה שמתמודדת על תואר האליפות?

התשובה היא פשוטה.
יובה לא השתנתה, היא התבגרה, מסגל חסר ניסיון אלגרי מעביר את השחקנים שלו מלהיות חבורת כבשים, לאריות.
הוא מחזיק את חדר ההלבשה שלו בצורה המיטיבית ביותר גם תחת
משברים, הוא זה שבעצם אחראי לכל מה שאנחנו רואים מיובה עכשיו.

אפשר לבוא בלא מעט תלונות למיסטר אלגרי, על שיטה משעממת אך מנצחת על כדורגל הגנתי אך יעיל, אבל דבר אחד שאפשר להגיד לזכותו גם מבקריו וגם תומכיו שהוא יודע להחזיק חדר הלבשה בצורה נהדרת.
לא מעט שחקנים מכנים אותו כמו אבא בשבילם ״הבוס״, ״כל מה שהמיסטר אומר אני עושה.״ (קנאן יילדיז)
אלגרי הפך למנטור לכל אחד ואחד מהשחקנים הצעירים בחדר ההלבשה.

הוא אחראי מלהפוך אותם לכבשים חסרי נסיון לאריות שראויים לחולצה של יובה.

אלגרי מבחינתנו מקבל את הציון 9/10, הוא מאמן וטקטיקן ענק, הוא מוציא את הטוב ביותר מסגל שרבים יגידו שלא עולה על הסגל של נאפולי שנמצאת במקום ה-7 (פער 18 מיובנטוס) אלגרי הוא המנהיג של יובנטוס.

ציון למועדון בחצי העונה הראשונה: 9/10.
הביאנקונרי יוצאים מהמשבר, כמו שאוהדי יובה ציפו. מהר תוך כדי השגת ניצחונות. הם מטפלים בבעיות הכלכליות בזכות הגעתו של ג׳יונטולי שעושה עבודה נהדרת.
למרות המחשבות, יובה לא תהיה יונייטד.

8 תגובות
  1. יובנטיני כותב

    ממש אוהב את הכתבות של יובנטוס IL, ניכר שאוהדים אמיתיים ואובייקטיביים כותבים וכאלה שמכירים את רוח המועדון.

    תודה לכם על זה ופורצה !!!!

  2. יובנטוס IL כותב

    תודה רבה! שמחים לשמוע 🤍🖤!

  3. מאיר כותב

    סקירה טובה מאוד נהנתי לקרוא ולהשכיל לגבי הקבוצה שלי…..

  4. יובנטוס IL כותב

    תודה רבה!

  5. דוד גרקו כותב

    סקירה מצוינת

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    לא כל כך מת על יובנטוס אבל איכשהו קראתי עד הסוף כל מילה. כתבה מקצועית מאוד!

  7. אביב ברנשטיין כותב

    טור נהדר, נהנתי לקרוא כאוהד כדורגל איטלקי שקצת סולד מיובנטוס אבל זו בהחלט סקירה מהנה לקריאה ומקצועית.

  8. יובנטוס IL כותב

    תודה רבה לכולם! מוזמנים להצטרף לערוץ ולקבוצת הדיונים שלנו. אפשר להצטרף לשם דרך דף הכתב שלנו באתר או לחפש בטלגרם “יובנטוס עדכונים” 🙂

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן