פרידה מאירופה? | ראמוס עוזב את סביליה

אחרי עונה אחת מוצלחת אישית ומאכזבת קבוצתית, סרחיו ראמוס יעזוב את סביליה. פנסיה בארה"ב או חוויה חדשה בסעודיה על הפרק?

אחרי עונה אחת, סרחיו ראמוס עוזב את סביליה.

בקיץ 2023 חזר סרחיו ראמוס למועדון בו גדל, סביליה, אחרי שנים אדירות בריאל ומדריד ותקופה קצרצרה בפריז. החזרה שלו ריגשה רבים בחבל אנדלוסיה והייתה ציפיה גדולה שהבלם המנוסה יעזור לה לצאת מהמצב המקצועי הבעייתי שחוותה בעונה שעברה בלה ליגה.

סרחיו, שחגג 38 לפני כחודשיים, סיפק עונה אישית טובה בסביליה, וכבש שלושה שערי ליגה ב-28 הופעות במדי האנדלוסים והצליח במעט לייצב את ההגנה של סביליה, אך קבוצתו שוב לא הרשימה וסיימה רק במקום ה-14 המאכזב, רחוק ממקום המוביל לאירופה.

כעת, המועדון הוציא הודעה רשמית בטוויטר, בה הוא מודיע שסרחיו ראמוס יעזוב את סביליה פעם נוספת ומודה לשחקן על העונה האחרונה.

היו דיבורים בעבר על מעבר אפשרי של ראמוס לסעודיה או לארה”ב, כשבקיץ שעבר אף דווח שהוא יעבור לשחק באינטר מיאמי (בה משחקים כוכבי העבר של ברצלונה וחבריו לנבחרת ספרד ג’ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס, בנוסף כמובן לליאו מסי ולואיס סוארז). ראמוס כבר שיתף בעבר פעולה עם ליאו מסי כזכור, במדי פריז סן ז’רמן, ולא מן הנמנע שנראה אותו משתף פעולה עם היריב-חבר הוותיק מארגנטינה.

הקריירה של סרחיו ראמוס מתקרבת לסופה, את היורו הנוכחי הוא כבר רואה מהבית לאחר הפרישה מהנבחרת, ונראה שפניו מועדות לעונת או עונות פרישה רחוק מהבמה המרכזית של עולם הכדורגל. וכשחקן חופשי, ראמוס יכול לבחור כעת איפה הוא ישחק בעונה הבאה, סביר להניח – רחוק מאירופה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן