🚨פרשן BeIN ננזף על הערות אנטי-ישראליות

🚨פרשן הכדורגל עיסאם צ’אואלי של רשת  BeIN SPORT ננזף על הערות אנטי-ישראליות לפני משחקן של ארסנל נגד מנצ’סטר סיטי.

כאשר שחקנים כרעו ברך בכדי להעלות את המודעות למאבק באפליה באצטדיון האמירויות, הפרשן עיסאם צ’אואלי תיאר את תמיכתו במדינה הפלסטינית לאחר הטבח הנוראי שביצע חמאס.

בהקדמה בת 20 השניות שלו למשחק, שיצא למדינות דוברות ערבית כולל פלסטין, הוא אמר: “הם דיברו על כוח וזו הייתה אשליה. הם דיברו על טכנולוגיה מתקדמת וזו הייתה אשליה. והם דיברו על צבא ללא הפסד וזו הייתה אשליה.
הם דיברו על גבול בר-לב (ביצורים של 1973 בין מצרים לישראל) וזו הייתה אשליה. הם דיברו על גבול שאי אפשר לחצות. לא הבנתם? לא הבנו? הם רק בלון של אשליה”.

רשת BeIN הודתה כי ההערות לא היו מתאימות והפרשן התנצל והצהיר על אחריותו לדבוק במדיניות הנייטרליות של החברה.

לצ’אואלי ולשאר עמיתיו המדווחים והמציגים נאמר שהם מחויבים להימנע מהערות פוליטיות ולדווח רק על ספורט, ללא קשר לדעותיהם האישיות.

כקבוצת מדיה גלובלית מובילה אנו מגנים כל צורה של סכסוך או אלימות, תוך שאנו דוגלים ותומכים באנשים, מטרות ואינטרסים מכל רקע, שפה ומורשת תרבותית על פני 40+ מדינות מגוונות עצומות בהן אנו פועלים ברחבי העולם. המדיניות הארגונית שלנו דורשת ניטרליות א-פוליטית וסיקור ושידור המתמקד בספורט – מה שנדרש מכל העובדים שלנו.

לפני המשחק התבקש צ’אואלי להסיר תג פלסטיני שענד ככל הנראה על חולצתו, על ידי אחד ממפיקי השידור.

בפרמיירליג לא הוציאו הודעה כלשהי בנושא.

#STANDBYISRAEL

1 תגובה
  1. שון כותב

    צבועים, הם עומדים עם אוקראינה ועם התנועה של השחורים ללא דופי מהשניה הראשונה (ובצדק!) אז מה הישראלים או שרחמנא ליצלן יהודים שונים?

    אגב בישראל חיים עוד מגוון אנשים ואפילו מוסלמים וגם הם קורבנות של הלחימה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן