פתחו חלון | תאריכי חלון ההעברות של קיץ 2024

חלון ההעברות של הקיץ המתקרב צפוי להיות אחד החלונות העמוסים בשנים האחרונות ועתיד להביא לנו כמה עסקאות מבטיחות, אבל מתי הוא נפתח ונסגר?

אחרי חלון חורף פושר ודי רדום מצד רוב הקבוצות אחריהן אנו עוקבים ברחבי העולם, חלון הקיץ המתקרב אלינו מבטיח הרבה וצפוי גם לקיים כשבמוקד נמצא כמובן קיליאן אמבפה. אך לא רק אמבפה על הפרק. גם כוכבי נאפולי חביצ’ה קווארצחליה וויקטור אוסימן שאולי ישתפו פעולה גם בפריז סן ז’רמן, הדרך החדשה בליברפול ומה יקרה בברצלונה?

אך לפני הכל, מתי חלון ההעברות של הקיץ נפתח ומתי הוא נסגר?

החלון הראשון שיפתח הוא חלון ההעברות של הפרמייר ליג. הליגה האנגלית תפתח את שעריה לשחקנים חדשים החל מה-14 ביוני, ותוכל לבצע עסקאות בתוך המדינה משריקת הפתיחה של החלון. בכל הנוגע להעברות ממדינות אחרות והעברות חופשיות, ייאלצו הקבוצות האנגליות להמתין מעט, מכיוון שיוכלו לצרף שחקנים מבחוץ רק מה-1 ביולי ואילך. עסקאות עדיין יכולות להיסגר לפני פתיחת החלון, פשוט המעבר עצמו יתבצע באופן רשמי רק בפתיחתו.

מבחינת הסגירה של החלון, השנה, בשונה משנים קודמות, התאריך הוקדם. בעקבות כך שה-31 באוגוסט יוצא בסוף שבוע השנה, התאריך הוקדם ביום ל-30 באוגוסט, יום שישי. אצלנו בישראל יום שישי נחשב ליום קצר בעקבות כניסת השבת, אבל ברחבי העולם כמו שאנחנו יודעים זה עובד אחרת.

הליגה הגרמנית, האיטלקית, הספרדית והצרפתית יצטרפו גם כן ב-1 ביולי ויוכלו לסגור עסקאות עד לאותו התאריך שנסגר החלון בליגה האנגלית, ה-30 באוגוסט.

ליגת ה-MLS, הליגה בה ליאו מסי ולואיס סוארז משחקים צפויה לקבל אליה מספר כוכבים כשאוליבייה ז’ירו כבר חתם בפ.צ לוס אנג’לס ואנחל די מאריה עשוי להצטרף לכוכבים במיאמי. לצער הליגה, הם יאלצו להמתין עוד טיפה מאחר וחלון ההעברות נפתח בארצות הברית רק ב-18 ביולי. מכיוון שזה חלון ההעברות הקצר שלהם, הוא יסגר אחרי פחות מחודש, ב-14 באוגוסט.

בערב הסעודית לעומת זאת, יזכו לחלון העברות ארוך מבליגות הבכירות באירופה ואל רונאלדו, מאנה וחבריהם עשויים להצטרף שחקנים וכוכבים חדשים בין ה-1 ביולי, שכמו באירופה נפתח באותו התאריך, עד ל-7 בספטמבר, ככה שאם ישארו שמות מעניינים שמחפשים קבוצה אחרי שנסגר החלון באירופה, לא מן הנמנע שנראה אותם מצטרפים לליגה הסעודית.

ומה קורה בשאר אירופה? בלגיה זוכה לחלון העברות ארוך במיוחד, שנפתח ב-15 ביוני ונסגר רק ב-6 בספטמבר. כמעט שלושה חודשים מלאים שבהם נזכה לראות מי יצטרפו לענאן חלאיילי וצ’ארון שרי בקבוצותיהם החדשות והאם עומרי גנדלמאן ישאר בגנט. גם ההולנדים עם חלון העברות ארוך מאוד שנפתח ב-17 ביוני ונסגר ב-2 בספטמבר. קצת פחות ימים מהשכנה הבלגית, אך זה אמור להספיק לפ.ס.וו, פיינורד ואייאקס על מנת לחזק את הסגל בדרך לעוד מאבק מטורף על האליפות.

פורטוגל עדיין לא הכריזה על תאריכי פתיחת וסגירת החלון אצלה, אך על סמך מקרי העבר, לא מן הנמנע שהיא תתיישר לצד הליגות הבכירות באירופה ותפתח את החלון ב-1 ביולי ותסגור אותו ב-30 באוגוסט. טורקיה, ליגה שהצליחה למשוך אליה מספר כוכבים גדולים בקיץ האחרון, תנסה לעשות זאת שוב גם הקיץ ויש להם מספיק זמן כדי לעשות זאת. החלון של הטורקים יפתח ב-24 ביוני ויסגר ב-13 בספטמבר.

ומה קורה איתנו? כמו בפורטוגל, גם אצלנו עדיין לא הודיעו מתי נפתח חלון ההעברות ומתי הוא נסגר, אז כמו בפורטוגל, ננסה לשער על סמך ניסיון העבר. לא מן הנמנע שהחלון בארץ יפתח לרישום בסוף יוני, ויסגר בסוף ספטמבר, מאחר ובעונה הקודמת נפתח ב-29 ביוני ונסגר ב-20 בספטמבר.

כל ההעברות ידווחו כמובן באתר Ballerz כמדי חלון.

2 תגובות
  1. הכפתור של לאפורטה כותב

    יאללה מחכים לעוד חלון איתך ♥️

  2. בר כותב

    מצפים לעוד חלון במקום האמין ביותר

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן