צרות ב’בוואריה’: מנואל נוייר וסשה בואי נפצעו

שני שחקני באיירן נפצעו בתוך שעתיים | כל הפרטים

העונה הנוכחית של באיירן מינכן היא אחת הקשות שחווה המועדון הגרמני בשנים האחרונות. אחרי שהפסידו כבר שניים מארבעת התארים עליהם התמודדו, וכשהם במרחק 10 נקודות מבאייר לברקוזן, בבאיירן מבינים שהתואר היחיד שבו הם עוד יכולים לזכות הוא ליגת ליגת האלופות.

אלא שאמש(רביעי), חטפה באיירן מינכן מכה כפולה בצד המקצועי. תחילה, הודיע המועדון הגרמני כי המגן הצעיר, סשה בואי, ייעדר בשבועות הקרובים עקב פציעה שנגרמה לו במהלך האימון. בואי, בן ה-23, סובל מקרע בשריר בשריר הירך האחורי שלו. המגן הימני הצרפתי בואי, בן 23, חתם בבאיירן בקיץ האחרון, לאחר שהגרמנים שילמו עליו 30 מיליון יורו לקבוצתו הקודמת גלאטסראיי. לבואי יש חוזה בבאיירן מינכן עד 2028, אך כעת הוא יישב בחוץ למשך מספר שבועות בתקווה להתאושש כמה שיותר מהר ולחזור לעניינים.

כמה שעות לאחר הפציעה של בואי, הודיעה באיירן על פציעתו של שחקן נוסף. המועדון הגרמני ונבחרת גרמניה הודיעו כי השוער הוותיק, מנואל נוייר, נפצע במהלך האימון של הנבחרת, וכי הוא נופה מהסגל. השוער, שכבר חווה העונה פציעה ארוכה שהשביתה אותו במשך חודשים ארוכים, מתח במהלך האימון את שריר הירך האחורי, ונאלץ לנטוש את האימון. הוא יחזור למינכן בהקדם, ושם הוא ייבדק במועדון שלו על מנת לקבוע את חומרת הפציעה.

על פי הדיווחים בגרמניה, הפציעה של נוייר לא חמורה במיוחד, אך עדיין לא ברור מתי הוא יוכל לחזור לפעילות. השוער הוותיק לא צפוי להחמיץ את היורו הקרוב, אבל הוא בהחלט בסימן שאלה לפחות למשחק הראשון נגד ארסנל ברבע גמר ליגת האלופות, שייערך ב-9 לאפריל. לבאיירן יש עד אז שני משחקי ליגה, מול דורטמונד ב-30 למרץ, ומול היידנהיים ב-6 לאפריל, שאותם ככל הנראה יחמיץ נוייר.

מי שמקווה לקבל הזדמנות בעקבות פציעתו של נוייר הוא השוער הישראלי, דניאל פרץ, שוערה השלישי של באיירן מינכן. עם זאת, ספק אם הוא יקבל את ההזדמנות בין הקורות, מאחר ובפעם הקודמת שנוייר היה פצוע מי שקיבל את ההזדמנות היה השוער השני של באיירן, סוון אולרייך. פרץ גם כן נופה מסגל נבחרת ישראל החלון הנוכחי, אך לא בעקבות פציעה אלא בעקבות וירוס.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן