קונור גלאגר מבוקש באתלטיקו מדריד

הקבוצה הספרדית יצרה קשר עם צ'לסי במטרה להחתים את השחקן | כל הפרטים

אתלטיקו מדריד עובדת במרץ על העונה הבאה.

לאחר פרסומים על התעניינות של הקבוצה בשחקנים כמו אמריק לאפורט, רובין לה נורמנד וארטם דובביק, ולאחר עזיבותיהם הצפויות של סאול ניגז, ממפיס דפאיי וסטפם סאביץ’, הקבוצה הספרדית סימנה מטרה חדשה.

בתחילת החודש דווח ב’סקיי ספורטס’ כי דייגו סימאונה מעוניין להחתים את קשרה של צ’לסי ונבחרת אנגליה, קונור גלאגר. כעת, לפי הדיווח של ‘רלבו’, הקולצ’ונרוס יצרו קשר באופן רשמי עם צ’לסי במטרה להתחיל משא ומתן לרכישתו של גלאגר. הקשר מסיים חוזה בתום העונה הבאה, ביוני 2025, ואתלטיקו מאמינה כי היא תוכל לקנות אותו כבר בקיץ הקרוב. צ’לסי וגלאגר עדיין לא דיברו בינהם על חוזה חדש‏‏, והמועדון האנגלי גם לא ירצה לאבד אותו בהעברה חופשית בקיץ הבא.‏

גלאגר, בן ה-24 משחק במדי ה’בלוז’ מגיל 8, ולמעט השאלות בקבוצות שונות באנגליה הוא היה רק בצ’לסי. גלאגר שיחק במדי הקבוצה 95 משחקים, בהם הוא הבקיע 10 שערים ובישל 10 נוספים. בעונה הנוכחית גלאגר עשה קפיצת מדרגה גדולה, והפך לבורג מרכזי באמצע של הקבוצה. למעשה, הקשר שיחק כמעט את כל המשחקים העונה, ורשם 50 הופעות בהם הבקיע 7 שערים ובישל 9 נוספים. בנוסף לכך, הקשר האנגלי משמש כקפטן השני של הקבוצה, ובשל היעדרותו הרבה של ריס ג’יימס הקפטן הראשון, גלאגר עלה ברוב משחקיו עם סרט הקפטן על הזרוע. בנוסף לתפקידו בצ’לסי, קונור גלאגר זומן לסגל נבחרת אנגליה ליורו הקרוב ואף עלה כמחליף במשחק הראשון בשלב הבתים נגד סרביה.

מי שעוד התעניינה בגלאגר היא אסטון וילה, ונראה שהמירוץ להחתמת הקשר האנגלי מתחמם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן