קייזה בחוץ, גרינווד בפנים?

ביובנטוס בוחנים את כל האפשרויות הקיימות בנוגע לפדריקו קייזה, כולל המחליף שעל הפרק

יובנטוס הודיעה רשמית על החתמתו של טיאגו מוטה כמאמן החדש של המועדון. המאמן האיטלקי-ברזילאי עשה עונה נהדרה עם בולוניה והעלה אותה לליגת האלופות לראשונה מזה 59 שנים אחרי שבשנה שעברה סיים איתה במקום התשיעי. כעת, המאמן הצעיר מתחיל לבנות את הסגל שלו לעונה הבאה.

אחד מהשחקנים המצטיינים של העונה האחרונה אצל הגברת הזקנה היה פדריקו קייזה, אחד השחקנים האהובים ביותר כיום על ידי אוהדי יובנטוס, אם לא האהוב שבהם.

חוזהו של שחקו הכנף האיטלקי מסתיים בקיץ 2025 ויובה מעוניינת להאריך לו חוזה, אך כרגע הכל לוט בערפל סביב עתידו של קייזה, ויובה סימנה את מייסון גרינווד כמחליפו של האיטלקי במידה והוא לא יאריך חוזה.

הסיטואציה של גרינווד

האנגלי הצעיר בן ה-22 בילה אצל חטאפה בהשאלה ממנצ’סטר יונייטד בעונה האחרונה אחרי הפרשה המשפטית אשר ליוותה אותו ועשה איתה עונה מוצלחת מבחינתו אחרי שכבש עשרה שערים ובישל עוד שישה בכל המסגרות.

כעת, אחרי עונת ההשאלה, האנגלי המוכשר של יונייטד אמור לחזור למועדון ממנצ’סטר אך יונייטד החליטה להציב אותו על המדף שכן חוזהו של מייסון מסתיים בקיץ 2025. אחת מהקבוצות שהכי מעוניינות באנגלי היא יובנטוס. גרינווד נתן כבר את ה”כן” שלו להצטרף למועדון האיטלקי.

המועדון האנגלי מעריך את גרינווד ב-50 מיליון אירו כשיובנטוס מצידה מעוניינת לשלם 30 מיליון אירו + בונוסים.

הסיטואציה של קייזה

הסיטואציה של פדריקו קייזה יותר מורכבת משל האנגלי. האיטלקי שכבש עשרה שערים העונה ובישל עוד שניים מתחיל לחזור לאט לאט לעניינים, למרות שהרבה פעמים הוא לא היה בעמדה הטבעית שלו תחת אלגרי, וליציבות פיזית אחרי שקרע את הרצועה הצולבת לפני שנתיים. השנה הוא פתח ב-29 משחקים ובעוד שמונה הוא נכנס כמחליף. לשם ההשוואה, עונה שעברה הוא פתח ב-11 משחקים בלבד בכל המסגרות ועוד 22 פעמים נכנס כמחליף. כמובן שזה הגיוני כי זה היה אחרי כמעט תשעה חודשים שלא שיחק בעקבות הפציעה הקשה.

כעת, יובנטוס מעוניינת להאריך חוזה לאיטלקי שחוזהו יפוג בקיץ 2025. קייזה מרוויח 9.26 מיליון אירו ברוטו לעונה ולפי דיווחים שני הצדדים רוצים להמשיך ביחד. הבעיה טמונה בפאלי ראמאדני, סוכנו של האיטלקי שמבקש העלאה משמעותית בשכר. יובנטוס מוכנה להציע לו חוזה חדש בתנאים הנוכחיים אך לפי דיווחים סוכנו של הכנף האיטלקי צפוי לבקש העלאה משמעותית. במידה ויובה לא תצליח להגיע להסכם עם פאלי ראמאדני, היא תיאלץ למכור את קייזה כדי לא לאבד אותו בחינם.

טרם התקיימה פגישה בין המועדון לסוכנו של קייזה. הכנף האיטלקי מעדיף להתמקד כעת ביורו עם נבחרת איטליה ורק לאחר מכן להתפנות לכל סוגיית החוזה, כשהמטרה העיקרית שלו היא לעזור ל’אזורי’ לשמור על תואר אלופת אירופה.

יובנטוס מעריכה את שוויו ב-40 מיליון אירו. כרגע שתי הקבוצות שהכי מעוניינות בשחקן הן רומא ונאפולי אך הן מעריכות את שוויו בסכום נמוך בהרבה, כ-25 מיליון אירו כולל בונוסים, פער גדול שיצטרכו לגשר עליו.

הסיטואציה בין יובנטוס ליונייטד

כאמור, מנצ’סטר יונייטד מעריכה את שוויו של האנגלי ב-50 מיליון אירו. יובנטוס מעריכה אותו ב-30 מיליון ומוכנה לשלם רק 30 מיליון אירו עבור הכרטיס של האנגלי, לא כולל בונוסים שיתווספו. ישנו פער שצריך לגשר עליו אך זה משהו פתיר שכן חוזהו של האנגלי מסתיים ב-2025 ויונייטד לא תרצה לאבד אותו בחינם.

אפשרות נוספת היא האופציה למכור את הקשר הארגנטינאי מתיאס סולה, שחווה עונת פריצה נהדרת כמושאל בפרוזינונה והסכום אותו דורשת ‘הגברת הזקנה’ עליו הוא 40 מיליון אירו.

יש לא מעט מועדונים שמתעניינים בארגנטינאי הצעיר, ביניהם לברקוזן, ולפי דיווחים ישנם שני מועדונים אנגליים, ווסטהאם ולסטר סיטי שמעוניינים ברצינות בארגנטינאי בן ה-21 המוכשר של יובנטוס והם עשויים להציע הצעה ראשונית בקרוב על הכנף המוכשר של הגברת הזקנה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן