רשמי | קירן מק’קנה נשאר באיפסוויץ’

למרות השמועות על מעבר לקבוצות הגדולות, המאמן הצעיר החליט להישאר בעולה החדשה

קירן מק’קנה, מאמנה בן ה-38 של איפסוויץ’ טאון, העולה הטרייה לפרמייר ליג, חתם על הארכת חוזה במועדון אותו העלה שתי ליגות בשתי העונות האחרונות.

המאמן הצעיר חתם על חוזה לארבע עונות נוספות באיפסוויץ’ וישאר להצעיד את המועדון גם בצעדיו הראשונים בפרמייר ליג, לראשונה מאז העלייה בשנת 2002.

בשבועות האחרונים שמו של מק’קנה קושר לקבוצות כמו צ’לסי, מנצ’סטר יונייטד וברייטון, אלא שכעת נפל הפור והוא החליט להישאר באיפסוויץ’ בניסיון להשאיר אותה בפרמייר ליג בעונה הקרובה ולהתקדם איתה באותה הדרך של קבוצות כמו ברנטפורד וברייטון.

מק’קנה החל לאמן בקבוצת הנוער של טוטנהאם והצליח להעפיל עם הקבוצה לחצי גמר הגביע לנוער. לאחר עונה אחת מוצלחת, המאמן התקדם לקבוצת הנוער של מנצ’סטר יונייטד וזכה איתה באליפות הפרמייר ליג לנוער לעונת 2017-18. קבוצתו הנוכחית, איפסוויץ’, היא למעשה הקבוצה הראשונה שנתנה למק’קנה את הצ’אנס לעמוד על הקווים בקבוצת בוגרים. מק’קנה מונה בדצמבר 2021 וחווה חצי עונת הסתגלות כאשר הקבוצה משתפרת בשטף המשחק שלה אך לא הצליח להעפיל לפלייאוף העלייה בליגה השלישית וסיים במקום ה-11.

בעונה שלאחר מכן, הקבוצה נראתה יותר טוב, וסיימה במקום השני בליגה אשר הקנה עלייה אוטומטית לצ’מפיונשיפ. הקבוצה עשתה זאת תוך כדי שהיא רושמת 19 משחקים רצופים ללא הפסד, ועם ארבעה הפסדים בלבד כל העונה. הקבוצה של מק’קנה רשמה 101 שערי זכות – הכי הרבה בליגה, ו-35 שערי חובה – הכי מעט בליגה. מיד בתום העונה חתם מק’קנה על חוזה חדש במועדון עד שנת 2027, כשהוא מצהיר: “עכשיו המטרה היא ליישם את זה גם בצ’מפיונשיפ”.

בעונת 2023/24 איפסוויץ’ המשיכה לשחק כדורגל שוטף והתקפי, והצליחה פעם נוספת לסיים במקום השני שהפעם הקנה עלייה אוטומטית לפרמייר ליג וסגר שתי עליות ליגה ברציפות. כעת, המטרה של איפסוויץ’ היא לתקוע יתד בליגה הבכירה, כאשר המועדון והמאמן החליטו להמשיך את הדרך הזאת יחדיו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן