קפיצת מדרגה | דורטמונד ולייפציג מעוניינות בכריס פיוריך

שתי הקבוצות רוצות לרכוש את שחקנה של שטוטגרט ונבחרת גרמניה | כל הפרטים

כריס פיוריך מושך עניין מהקבוצות הגדולות בגרמניה.

על פי הדיווח של העיתונאי פלוריאן פלטנברג, גם בורוסיה דורטמונד וגם רד בול לייפציג מעוניינות לרכוש את הווינגר השמאלי של שטוטגרט ונבחרת גרמניה, כריס פיוריך. על פי הדיווח, סעיף השחרור של השחקן לקבוצות מהבונדסליגה עומד על 20 מיליון יורו בלבד. בנוסף אליהן, קבוצות נוספות מהפרמייר ליג ומהסרייה א’ מעוניינות בשחקן, אך סעיף השחרור שלו לליגות האלה גדול יותר ועומד על טווח של בין 23 ל-25 מיליון יורו.

כריס פיוריך גדל בשאלקה, בורוסיה דורטמונד ובוכום, אך ערך את הופעת הבוגרים הראשונה שלו במדי פ.צ קלן. במדי הקבוצה שיחק 3 משחקים בלבד לפני שחזר לבורוסיה דורטמונד. לצערו של פיוריך הוא לא זכה לדקות בקבוצת הבוגרים, ושיחק אך ורק במדי קבוצת המילואים של המועדון לפני שהושאל לפאדרבורן מהבונדסליגה השנייה. יחד עם הקבוצה הקטנה, פיוריך סיים במקום התשיעי בליגה אך חווה עונה אישית מצוינת כאשר הבקיע 14 שערים ובישל 8 נוספים.

בזכות העונה הנהדרת, חתם פיוריך על חוזה ל-4 עונות בשטוטגרט תמורת 2.5 מיליון יורו בלבד. במדי שטוטגרט, הווינגר ערך 104 הופעות בכל המסגרות במשך 3 עונות כאשר הוא מבקיע 17 שערים ומבשל 13 נוספים. בעונה הנוכחית, פיוריך בן ה-26 חווה את עונת הפריצה שלו עם 8 שערים ו-7 בישולים בבונדסליגה אשר אף זיכו אותו בזימון בכורה לנבחרת גרמניה. עד כה, פיוריך ערך 5 הופעות במדי המנשאפט, כולל 18 דקות במשחק נגד הונגריה בשלב הבתים ביורו הנוכחי. בנוסף לכך, פיוריך עזר לשטוטגרט לסיים במקום השני בבונדסליגה העונה, מיקום השיא של המועדון מאז האליפות ב-2007.

כעת, פיוריך צפוי לעשות את קפיצת המדרג ולעבור לדורטמונד או לייפציג אשר מאיישות את הצמרת בבונדסליגה באופן קבוע.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן