קריסטל פאלאס מתעניינת באנטוניו נוסא

הקבוצה הלונדונית רוצה את הנורבגי הצעיר כמחליף לאוליסה

קריסטל פאלאס רוצה לרכוש את אנטוניו נוסא בן ה19 כמחליפו של מייקל אוליסה הנהדר אשר עוזב לבאיירן מינכן.

נכון לעכשיו, עוד לא נעשתה פנייה רשמית לקבוצתו של נוסא, קלאב ברוז’, וברגע שהמעבר של אוליסה לגרמניה יושלם באופן סופי, העייטים יחלו בשיחות רשמיות לרכישת השחקן. זו לא הפעם הראשונה בה קבוצת פרמיירליג מתעניינת בהתחמת הנורבגי הצעיר לאחר שבינואר הוא קושר למעבר לברנטפורד ולטוטנהאם אך אלה לא יצאו אל הפועל.

אנטוניו נוסא בן ה 19 גדל בלונגהאוס ובסטאבק שבמולדתו בנורבגיה עד שעבר בקיץ 2021 בגיל 16 לקלאב ברוז’ הבלגית.

למרות גילו הצעיר, שחקן הכנף שיחק 82 משחקים במדי הקבוצה הבלגית בהם הבקיע 7 שערים ובישל 5 נוספים, וב 3 שנים במדי הקבוצה זכה איתה באליפות אחת. בנוסף לכך, הנורבגי הצעיר הוא הכובש השני הכי צעיר בליגת האלופות כאשר הבקיע כשהיה בן 17 ו149 ימים בלבד בניצחון 4-0 על פורטו.

נוסא אשר נולד בנורבגיה להורים ממוצא ניגרי בחר לייצג את נבחרת נורבגיה במדיה רשם 7 הופעות ובהם הפך לכובש השני הכי צעיר במדי הנבחרת עם שער בניצחון 6-0 על ירדן במשחק ידידות.

קריסטל פאלאס שסיימה את העונה בצורה נהדרת עם 6 ניצחונות ב7 משחקי הפרמיירליג האחרונים תחת אוליבר גלאסנר כבר התחזקה והחתימה את דאיצ’י קמאדה היפני וכעת המועמד הבכיר לחיזוק עמדת הכנף הוא אנטוניו נוסא אשר ינסה להיכנס לנעליו הגדולות של מייקל אוליסה שרשם 10 שערים ו6 בישולים העונה ב19 משחקי פרמיירליג בלבד.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן