🚨קרלוס אלקארז בדרך ליובנטוס

🚨קשרה של סאות’המפטון, קרלוס אלקארז, אמור לחתום ביובנטוס ב-24 שעות הקרובות.

בחלון ההעברות הנוכחי, יובנטוס הייתה בחיפוש אחרי קשר בעל אוריינטציה התקפית. השמועות הסתובבו סביב לזאר סמארדז׳יץ׳, רודריגו דה פול, גאורגי סודאקוב, הויביירג ועוד, ובסוף חלון העברות צצו השמות של ג’יאקומו בונאבנטורה מפיורנטינה ורוברטו פריירה מאודינזה. חלק מהשמות כגון הויביירג וקלווין פיליפס לא היו כל כך מובנים מכיוון שהם קשרים אחוריים, לא הפרופיל שיובה אמורה לחפש. והשמות של בונאבנטורה ופריירה צצו ממש לאחרונה, בסוף חלון ההעברות, שמות אלו גרמו להרמת גבה אצל האוהדים מכיוון שמדובר בשני שחקנים מבוגרים מעבר לשיאם. אך לפתע צצים דיווחים על כך שיובה בדרך להחתים את קרלוס אלקארז, קשר בן 21 מסאות’המפטון. שמו כלל לא הוזכר כמועמד להגעה, אך מסתבר שכריסטיאנו ג׳יונטולי (המנהל המקצועי) רצה להחתים אותו בשנה שעברה לנאפולי, כאשר הוא כיהן כמנהל המקצועי שלהם. אך ג׳יונטולי לא הצליח להחתימו מראסינג קלוב הארגנטינאית, מכיוון שסאות’המפטון הגישה הצעה כספית גבוה יותר. וכעת ג’יונטולי מביא אותו ליובה.

הוא אמור להגיע לטורינו ב-24 השעות הקרובות על מנת לחתום בהשאלה עם אופציית קנייה בסכום של למעלה מ-40 מיליון אירו.

מי הוא קרלוס אלקארז

קרלוס משחק בסאות’המפטון שמשחקת בצ’מפיונשיפ. הם רכשו אותו בשנה שעברה ב-11 בינואר 2023, בסכום של 13.65 מיליון לירות שטרלינג.

העונה הוא שיחק ב-26 משחקים, פתח ב-15 משחקים וב-11 משחקים עלה כמחליף. כבש 4 שערים ובישל שער אחד.

על פי הטרנספרמרקט, העמדה העיקרית שלו היא בקישור האמצעי, אך הוא יכול לשחק גם כקשר התקפי וחלוץ. קרלוס שחקן מאוד מגוון, וההוכחה לכך היא העמדות בהן הוא שיחק העונה. מתוך ה-26 משחקים שבהם שיחק, היו פעמים שהוא תפקד כחלוץ, כשחקן כנף וכמובן כקשר.

קרלוס אלקארז אמור להוסיף מימד התקפי ויצירתי בקישור של יובה, דבר שחסר בקבוצה של אלגרי, בפרט בגלל שפול פוגבה וניקולו פאג’יולי נעדרים, שניים מהקשרים היצירתיים ביותר בקבוצה.

החוזקות שלו הן מסירות, כדורי עומק, דריבל, בעיטות מרחוק ובעיטות חופשיות. על פי הסטטיסטיקה הוא מוסר 6.37 מסירות מקדמות לעבר השליש האחרון של היריבה (Progressive Passes) ל-90 דקות, בועט לשער 3.27 פעמים ל-90 דקות ומייצר 3.84 מצבים לבעיטה לשער ל-90 דקות.

אמנם הנתונים הם די טובים, אך ביובנטוס הוא יצטרך לעשות את הקפיצת מדרגה. 4 שערים ובישול אחד ב-26 משחקים זה טוב אבל לא מספיק.

כמובן, אנחנו לא שוכחים שהוא מגיע בהשאלה ואין ליובה חיוב לקנות אותו בסוף העונה, אך אם קרלוס ירצה להרשים ולחתום בסופו של דבר ביובה, הוא יצטרך לעבוד קשה ולעשות את הקפיצת מדרגה.

החתמה זו תהיה ההחתמה החמישית של יובה בחלון ההעברות הנוכחי. וסיליה אדז’יץ’, טיאגו ז’אלו, פרנסיסקו ברדו, פדרו פליפה ועכשיו גם קרלוס אלקארז.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן