🚨ראיין חראפנברך מחפש תשובה

בגיל 21, אחד הכשרונות המבטיחים ביותר בכדורגל ההולנדי, מחפש את עצמו.

רק לפני שנה, באיירן מינכן רכשה את הקשר ההולנדי של אייאקס תמורת 18.5 מיליון אירו, אך מאז הוא רשם רק 3 הופעות בהרכב הראשון של באיירן מינכן בבונדסליגה.

יוליאן נאגלסמן, המאמן הקודם של הקבוצה, לא האמין בו יותר מדי ולא העניק לו יותר מדי הזדמנויות, ואותו הדבר אפשר לומר גם על תומאס טוכל בקדנציה הנוכחית שלו.

 

חראפנברך נמצא מאחורי ג’ושוע קימיך, לאון גורצקה וקונארד לאיימר ברוטציה על תפקיד הקשר המרכזי, ולמרות שבמועדון לא הצהירו על כך שהוא לא בתכניות לקראת העונה הנוכחית, נדמה שזהו אכן המצב.

בסיטואציה הנוכחית, חראפנברך יודע שהוא לא יכול להמשיך לחמם את הספסל.

 

האופציות הריאליות ביותר מבחינתו נמצאות בפרמיירליג.

ישנה ליברפול של יורגן קלופ, שבונה מחדש את חוליית הקישור שלה אחרי העזיבות של ג’ורדן הנדרסון ופאביניו והצטרפותם של אלכסיס מקאליסטר ודומיניק סובוסלאי.
קלופ מזהה בהולנדי הצעיר את יכולות ניהול המשחק הנהדרות שלו וגם את הנוכחות הפיזית המרשימה (1.90), ואם יעלה מעט מסת שריר, חראפנברך יוכל להשתלט עתידית על תפקיד הקשר האחורי בליברפול, זאת אחרי תהליך למידה הכרחי.

מהעבר השני נמצאת מנצ’סטר יונייטד של אריק טן האח.
המאמן ההולנדי היה זה שהעניק לחראפנברך את הופעת הבכורה שלו באייאקס, ובכך חראפנברך הפך לשחקן אייאקס הצעיר ביותר שאי פעם ששיחק בליגה ההולנדית בגיל 16 שנים ו-130 ימים, ושבר שיא של 16 שנים ו-242 ימים שקבע אז קלרנס סיידורף.

תחת אריק טן האח באייאקס, חראפנברך שיחק לא פעם את תפקיד הקשר האחורי בדאבל פיבוט בתוך מערך של 4231.

לצידו של אדסון אלבארז היותר אגרסיבי, בלטו יכולות ניהול המשחק של חראפנברך.

עם הזמן, חראפנברך התפתח והחל טרנספורמציה מתפקיד הקשר האחורי “6” לתפקיד הקשר המרכזי “8”.

בשיטה החדשה של אריק טן האח במנצ’סטר יונייטד, אותה אפשר לתאר כמערך של 4141 עם קשר אחורי אחד (קאסמירו) ושני קשרי “8” (ברונו ומאונט), חראפנברך יוכל למצוא את עצמו מחדש, אצל מאמן שהוא מכיר היטב ובתוך פילוסופיית משחק מוכרת בה גדל בעצם.

 

חראפנברך עצמו מחפש פתרון עוד הקיץ.
הוא רוצה לחזור לשחק כדורגל, וכמה שיותר מהר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן