ראש לשועלים? סטיב קופר בדרך ללסטר סיטי

המאמן האנגלי בדרך לעולה החדשה של הפרמיירליג | כל הפרטים

סטיב קופר בדרך ללסטר סיטי.

כל פי מספר דיווחים באנגליה, המאמן הבריטי קרוב מאוד להצטרף לעולה החדשה לפרמיירליג. המשא ומתן בין הצדדים נמצא בשלבים מתקדמים, לאחר שהמאמן בן ה-44 הביע את הסכמתו להצטרף ללסטר.

קופר היה ברשימה קצרה של מועמדים ללסטר, שכללה גם את מי שאימן בעבר את ברייטון וצ’לסי – גרהאם פוטר. פוטר היה למעשה המועמד הראשי, ולמרות השיחות המתקדמות עם קופר, שמו של פוטר עדיין לא ירד מהשולחן. המאמן האנגלי דחה הקיץ פעמיים הצעות מהקבוצה ההולנדית אייאקס, והוא למעשה עדיין לא אימן קבוצה מאז פיטוריו מצ’לסי. ‏מנהל הכדורגל של לסטר, ג’ון רודקין, דחף להחתמתו של פוטר, אלא שכעת נראה כי במועדון האנגלי החליטו ללכת דווקא על האופציה של קופר.

קופר נמצא ללא קבוצה מאז שהוא פוטר על ידי נוטינגהאם פורסט בחודש דצמבר האחרון. הוא אימן את נוטינגהאם פורסט בין העונות 2021 – 2023, עד שפוטר מהקבוצה בעקבות הכישלון המקצועי. קופר גם אימן בעבר את סוונסי סיטי במשך כשנתיים, בין השנים 2019 – 2021, והוא עבר גם בין נבחרות הנערים של אנגליה עד גיל 16 ועד גיל 17. לסטר, שהצליחה להעפיל חזרה לפרמייר ליג אחרי שזכתה באליפות הצ’מפיונשיפ בעונה שעברה תחת אנצ’ו מרסקה, עדיין מחפשת מאמן חדש לעונה הבאה לאחר שמרסקה עזב ומונה כמאמן צ’לסי במקום מאוריסיו פוצ’יטינו שפוטר בקיץ האחרון. לסטר מנסה לסגור את עניין המאמן כמה שיותר מהר, על מנת להתחיל ולהכין את העונה הבאה בהקדם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן