רובין לה נורמן מתקרב לאתלטיקו מדריד

השחקן סיכם את תנאיו בקבוצה מבירת ספרד, שנמצאת בשיחות עם סוסיאדד | כל הפרטים

לקראת העזיבות המתקרבות של מריו הרמוסו וסטפן סאביץ’, באתלטיקו מדריד חייבים לבנות מחדש את ההגנה שלהם.

באתלטיקו מעוניינים מאוד בשחקן ריאל סוסיאדד רובין לה נורמנד, שנמצא בראש סדר העדיפויות של המועדון. הנהלת המועדון כבר החלה בשיחות עם ריאל סוסיאדד, . הקולצ’ונרוס מקווים להשלים את הגעתו של הבלם עוד לפני תחילת היורו.‏

הבלם הספרדי מעוניין מאוד לעבור לאתלטיקו, והוא כבר סיכם את כל תנאיו במועדון. כעת כל מה שנשאר הוא רק ההסכם בין המועדונים. לה נורמן נמצא ‏תחת חוזה בריאל סוסיאדד עד יוני 2026, ויש לו סעיף שחרור בגובה 50 מיליון יורו. עם זאת, ראשי אתלטיקו מקווים להצליח להוריד את המחיר ל-30 מיליון יורו כולל בונוסים וכל מה שהותר לראות הוא האם ריאל סוסיאדד תסכים למכור את הבלם שלה במחיר הזה.

לה נורמן אשר חווה עונת שיא בפן האישי, מוביל את ההגנה של ריאל סוסיאדד כבר שש עונות ברציפות. העונה לה נורמן וחבריו סיימו במקום השישי בטבלת הלה ליגה, כשהם סופגים 39 שערים בלבד, מה שהפך את ריאל סוסיאדד לקבוצת בעלת ההגנה השלישית בטיבה בליגה מיד אחרי אתלטיק בילבאו וריאל מדריד.

הבלם הספרדי היה שותף גם לזכייה של סוסיאדד בגביע המלך הספרדי בעונת 2019/20. העונה כבש הספרדי שני שערי ליגה, והיה שותף לריצה ההיסטורית של סוסיאדד עד לשלב שמינית הגמר בליגת האלופות. בשנת 2023, זומן לה נורמן לראשונה לסגל ה’לה רוחה’, ומאז ועד היום,ף הוא בלם פותח במרכז ההגנה של הנבחרת הספרדית. לה נורמן זומן לסגל של דה לה פואנטה גם לקראת היורו הקרוב בגרמניה, כשהוא עתיד להיות בורג מרכזי גם בטורניר הקרוב.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן