רומא, מארסיי או ווסטהאם? איסמעיל קונה מושך עניין

הקשר הצעיר של ווטפורד מעניין לא מעט קבוצות ברחבי היבשת, רומא מובילה במירוץ להחתמתו | כל הפרטים

רק 18 חודשים חלפו מאז עבר איסמעיל קונה לאירופה, וכבר הוא מושך את תשומת הלב של לא מעט מועדונים גדולים ביבשת.

השחקן הצעיר שגדל במונטריאול, עבר בחודש דצמבר 2022 לווטפורד האנגלית. הקשר הצעיר נרכש על ידי ווטפורד מקבוצתו הקנדית תמורת כ-12 מיליון דולר, ונחשב לכישרוני במיוחד.

על פי דיווח של העיתונאי מתאו מורטו, קונה מושך את תשומת הלב של מספר קבוצות באירופה, ובין היתר הוא מועמד לרומא, מארסיי ו-ווסטהאם יונייטד. הקבוצה האיטלקית הכי רצינית לגבי קונה, והיא רואה בו יעד רציני לקראת חלון ההעברות הקרוב.

קונה הרשים מאוד בעונתו הראשונה המלאה בליגה השנייה באנגליה. הוא רשם 42 הופעות במדי ווטפורד במסגרת הליגה, בהן הוא כבש ארבעה שערים והוסיף שלושה בישולים.

קונה בולט מאוד גם במדי נבחרתו, נבחרת קנדה, כאשר לאט לאט הוא מבסס את עצמו כבורג חשוב בקישור הנבחרת. קונה בן ה-22 נמצא תחת חוזה בווטפורד עד יוני 2027, כך שכל קבוצה שתרצה לרכוש אותו תצטרך גם להגיע לסיכום עם ווטפורד.

קונה יכול לשחק בכל תפקידי הקישור, מעמדת ה-6 הקלאסית ועד תרומה לחלק ההתקפי בעמדת הקשר ההתקפי. קונה מתנוסס לגובה של 1.88 ויש לו נוכחות במרכז המגרש. הכישורים הבולטים של השחקן כוללים מהירות, יכולת מסירה קצרה וסיבולת לאורך זמן כאשר גם השליטה שלו בכדור והמסירות הארוכות שלו מרשימות מאוד ביחס לגילו הצעיר.

1 תגובה
  1. ממממ כותב

    משחק בנבחרת קנדה, לא בחוף השנהב

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן