רועי ריינשרייבר פורש משיפוט וימונה למנהל הנבחרת

שופט הכדורגל הבכיר יפרוש משיפוט וישמש כמנהל נבחרת ישראל | כל הפרטים

שופט הכדורגל הבכיר רועי ריינשרייבר יפרוש משיפוט וישמש כמנהל נבחרת ישראל בכדורגל.

השופט הבכיר החליט שלא להמשיך לעונה נוספת כשופט ליגת העל, והוא ימונה כמנהל הנבחרת בצוות החדש של המאמן רן בן שמעון.

ריינשרייבר, בן ה-43, נחשב לאחד השופטים הבכירים בליגת העל, והוא משמש כשופט כבר למעלה מ-20 שנה. מזה שנים ארוכות שריינשרייבר משמש כשופט במשחקים הגדולים של ליגת העל, כשהוא שופט לא פעם את משחקי העונה ומשחקים חשובים אחרים. הוא גם נחשב כשופט בינלאומי, ושובץ לא פעם לשפוט משחקים של קבוצות גדולות ששיחקו במפעלים האירופאיים.

כעת, כאמור, מונה ריינשרייבר לתפקיד מנהל הנבחרת, והוא יחליף את בני טבק ששימש בתפקיד עד כה. ריינשרייבר גבר על מועמדים אחרים שהתמודדו על התפקיד, כשבין היתר הוזכרו שמותיהם של שחקני העבר רפי כהן ויובל שבתאי. ריינשרייבר ייכנס לתפקיד במיידי, ויחל לעבוד בצמוד למאמן החדש רן בן שמעון. בשנתיים האחרונות עבד ריינשרייבר באגף ביקורת המגרשים בהתאחדות לכדורגל במקביל לעבודתו כשופט, אך כעת עם כניסתו לתפקיד – ריינשרייבר יפרוש משיפוט ויסיים את תפקידו על המגרש.

המאמן החדש של הנבחרת, רן בן שמעון, דיבר היום במסיבת עיתונאים מיוחדת, בה הוא התייחס בין היתר למינוי של ריינשרייבר, כשאמר: “זו זכות גדולה להביא אדם כמוהו לנבחרת ישראל, הצוות זכה. כשהשם של רועי עלה התקשרתי אליו ישירות כי חשבתי שהוא ראוי לקבל קרדיט. אני רואה בו מישהו שיכול לעזור לנו הרבה מאוד”.

ריינשרייבר עצמו התייחס למינוי החדש ואמר: “הייתי בשוק, לא ציפיתי למינוי למנהל הנבחרת. בן שמעון התקשר והפתיע אותי, שאל אותי על עתידי המקצועי. תכננתי לעשות מסע פרידה בשנה הבאה ולהפרד מכל מגרש בצורה מסודרת. אני יודע שאני יוצר בור גדול, אבל סומך על חבריי השופטים שייכנסו למשבצת שלי”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן