ריאל בטיס מעלה הילוך בנוגע לאדריאן

ריאל בטיס דוחפת את השוער הוותיק לדחות את הצעת החוזה של ליברפול, בניסיון לשכנע אותו להגיע לספרד | כל הפרטים

ריאל בטיס דוחפת לצירופו של שוער ליברפול אדריאן.
המועדון הספרדי מעוניין מאוד בשוער הוותיק של ליברפול, וכבר שלח לו מספר הצעות. אדריאן מסיים את חוזהו במועדון האנגלי בסוף החודש הנוכחי, והוא שוקל את האופציות שלו.
האדומים מאוד רוצים שהשחקן הוותיק יחתום על חוזה חדש, במיוחד לאור העובדה שהשוער הראשון אליסון מבוקש מאוד בסעודיה ולא בטוח שהוא יישאר לעונה הבאה. למרות זאת, אדריאן לא בטוח בעתידו, והוא מתפתה לחזור הביתה לארץ מולדתו.

אדריאן גדל בנוער של בטיס ואף שיחק בקבוצות B ו-C של המועדון במשך 7 שנים לפני שעזב את המועדון לווסטהאם בשנת 2013.

בנוסף, ב“מארקה” הספרדי דווח כי ההחלטה של מנואל פלגריני לקראת העונה הבאה הייתה לבנות את הסגל בדיוק כמו בעונות קודמות, המאמן הצ’יליאני דורש שיהיו לו שלושה שוערים בקבוצה הבוגרת, והנהלת המועדון מנסה לעשות הכל כדי להבטיח זאת. כיום בסגל של בטיס יש שני שוערים, פראן וויטס ורוי סילבה, ובמועדון רואים באדריאן כשחקן לגיטמי בקבוצה לקראת העונה הבאה. אחרי עזיבתו של קלאודיו בראבו וקידומו של פראן וייטס לקבוצה הראשונה, בבטיס מחפשים את השוער שיסגור את המכסה לקראת העונה הבאה. כאמור, במועדון מאוד רוצים לראות את שוער ליברפול, וכעת הם מחכים להחלטתו.

אדריאן, שגדל כאמור בבטיס, עזב את המועדון בחודש יולי 2013 לווסטהאם האנגלית. הוא שיחק במועדון עד אוגוסט 2019, אז הוא עזב לליברפול אחרי 125 הופעות. מאז הגיע לליברפול, ערך אדריאן 14 הופעות בלבד, כשהוא משמש בעיקר כשוער מחליף לאליסון בקר.

2 תגובות
  1. עומר כותב

    אפשר הסבר למה 3 שוערים?

    1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

      בשמחה. עפ״י הפילוסופיה של מנואל פליגרי- המאמן הצ׳ילאני דוגל בסגל שמורכב משלושה שוערים טובים (הם לא חייבים להיות 3 שוערים טופ עולמי), אבל כאלה שיהיו בעלי ביטחון בין הקורות והוא יוכל לסמוך עליהם.

      כמובן שזו חייבת להיות הסכמה של כל שוער שמגיע למועדון שבו פלגריני מאמן, כי הוא שלא בטוח שהוא יהיה זה שיקבל את אפודת השוער הראשון.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן