ריאל מדריד החליטה להאריך את חוזהו של פרלאן מנדי

למרות ההתעניינות באלפונסו דיוויס, אלופת אירופה רוצה לשמור על המגן הצרפתי אצלה | כל הפרטים

פרלאן מנדי בדרך להישאר בריאל מריד.

על פי העיתונאי המקורב לריאל מדריד חוסה פליקס דיאז, ה’בלאנקוס’ החליטו לחדש את החוזה של המגן השמאלי הצרפתי. לאור ההתפתחויות האחרונות בעסקת אלפונסו דיוויס לפיהן למרות הסיכון לאבד אותו בחינם בסיום העונה הבאה, באיירן מינכן תשמור על דיוויס ל-24/25 ותנסה להציג בפניו חוזה שיספק אותו, במועדון הספרדי החליטו ללכת על בטוח.

למרות ההחלטה לחדש את החוזה של מנדי, במדריד לא אומרים נואש על עסקת דיוויס.על פי הדיווח ריאל עדיין תדחוף להחתמת המגן המוכשר גם לאחר חידוש החוזה של הצרפתי. במידה ודיוויס יחליט שלא לחדש חוזה בבוואריה, ריאל מדריד תוציא לפועל את ‘מבצע דיוויס’.

למרות כל הרעש מסביב, מנדי חווה את אחת העונות הטובות ביותר שלו במדי הבלאנקוס. הצרפתי שאיבד הרבה מוניטין בעונה הקודמת פתח את הנוכחית על הספסל, כשמי שזכה לקרדיט ב-11 היה דווקא פראן גארסיה. עם זאת, ככל שהתקדמה העונה העוצמות ההגנתיות של מנדי התבררו כקריטיות, במיוחד לאחר שבמדריד איבדו גם את השוער הפותח וגם את שני הבלמים הראשיים. מנדי השתפר מאוד, צמצם את הטעויות אותן הוא היה עושה בעבר, והוא חזר למקומו ב-11 ב-37 הופעות העונה מנדי אמנם כבש רק שער אחד, ב 5-3 המשוגע בדרבי ב’סופרקופה’, אך הוא באחוזונים הגבוהים ביותר בחילוצי כדור, חסימות ודריבלים שעצר.

ההחלטה הזו של הבלאנקוס מצטרפת לשורה של חידושי חוזה שעשתה ריאל מדריד בעונות האחרונות, על מנת לשמור על שלד הסגל הוותיק, המוכר והמאוחד, ועל מנת לשמור על הגמישות והעומק במקרים של פציעות, כפי שקרה לא פעם בעונה האחרונה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן