ריאל מדריד באימון פתוח לקראת השנה החדשה

ריאל מדריד ערכה אימון פתוח לקראת השנה החדשה בה המאמן והשחקנים סיפרו למה הם מייחלים בשנת 2024

לוקה מודריץ’: “התוכנית שלי היא להמשיך לעשות כאן היסטוריה, להמשיך לנצח ולזכות בתארים ואני מקווה שזה יקרה העונה. מקווה שאהנה מכל רגע כי אי אפשר לדעת כמה זמן זה יימשך במועדון הטוב בעולם.

דיברתי עם חבריי לקבוצה, אנחנו רוצים אימון פתוח יותר במהלך השנה. אהבת האוהדים והילדים היא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך.

אנחנו מאוד שמחים שקרלו אנצ’לוטי יישאר בריאל מדריד, החידוש חוזה שלו היה מאוד חשוב.

החידוש חוזה של קרלו אנצ’לוטי הוא בהחלט ההחלטה הנכונה של המועדון, הוא מאוד אהוב בחדר ההלבשה.”

ויניסיוס: “אני בסדר, אני מרגיש בסדר. אני מקווה שנוכל לזכות בהרבה תארים העונה.”

ברהים: “כשאוהדי ריאל מדריד מאושרים, כולנו שמחים”.

ג’וד בלינגהאם: “הרצונות שלי לשנת 2024? לזכות בהרבה תארים, הרבה שערים, הופעות טובות וניצחונות. להמשיך ליהנות מלהיות שחקן ריאל מדריד.

רגע אהוב ב2023? כנראה הקלאסיקו. טוב, משחק ממש קשה. אלו היו רגעים טובים עבורי, עזרתי לנו לנצח את המשחק אז זה היה יום ממש טוב”.

צ’ואמני: “אנחנו יודעים שכאן בריאל מדריד הרגעים הכי חשובים הם מינואר ועד סוף העונה. אני רוצה לזכות בכל התארים וליהנות מכל משחק

רגע האהוב העונה? כל המשחקים העונה היו מיוחדים”.

טוני קרוס: “מה אני מבקש ב-2024? בריאות. זה הדבר הכי חשוב. הרבה דברים עצובים קורים בעולם והדבר הכי חשוב זה הבריאות”.

אנצ’לוטי: “זה יום שמח מאוד. אני מאוד שמח להמשיך לחלום במועדון הזה, עם האוהדים והשחקנים האלה. זה יום שאני צריך לסמן בלוח השנה כי זה יום שמח.

ריאל מדריד היא מעל הכל משפחה בשבילי. האווירה שהמועדון הזה מייצר סביבו מוכרת מאוד, החל מהנשיא. כל אחד מאיתנו מוציא את המיטב כי אנחנו עובדים בסביבה משפחתית.

פלורנטינו פרז? אני מחשיב אותו כאיש משפחה ואדם שבכדורגל השיג את מה שאף אחד לא הצליח להשיג. הוא ממשיך לשמור על מוטיבציה חזקה מאוד כי הוא האוהד הראשון של המועדון הזה. הוא היה מאז שהיה קטן וזה מאפשר לו לאהוב אהבה מיוחדת לחולצה הזו. הוא שומר את המועדון בפסגה.

למועדון הזה יש עתיד. העבר כבר נכתב ואנחנו כותבים את ההווה. מעל הכל, יש לו עתיד עם סגל צעיר מאוד ושחקנים מוכשרים מאוד. העתיד של המועדון הזה הולך להיות מוצלח, כמו שהעבר היה וכמו ההווה. עם דור הכדורגלנים החדשים שיוצאים, העתיד של מדריד הולך להיות מוצלח מאוד.

הייתי רוצה לאמן את הקבוצה כשהיא יחנכו את ברנבאו החדש. עם החידוש חוזה שלי אני יכול לחשוב שביום שהקבוצה הזו תשחק את המשחק הראשון שלה בברנבאו החדש אני אהיה על הקווים. אז זה טוב בשבילי

התארים שלי בליגת האלופות? מה שהיה היה. אני מסתכל קדימה וכשאומרים לי שזכיתי ב-4 גביעי ליגת האלופות, אני חושב רק על הזכייה החמישית בשנה הבאה.

הודעה לאוהדי ריאל מדריד? אני מאחל לכל אוהדי ריאל מדריד שנת 2024 שמחה. אנחנו נעשה את זה ביחד וביחד ננסה להשיג כמה שיותר.

זכרונות בלתי נשכחים? יש הרבה. השער של בייל בגמר הגביע, השער של ראמוס ב-2014 או הרגעים בזכייה ה14: בחצי גמר מול סיטי או הקאמבק מול פ.ס.ז’. אני לא שוכח שום רגע. הניצחון בליגה, בסופר קאפ או בגביע המלך בשנה שעברה. כל התארים חשובים ואי אפשר לשכוח אותם.

ההבדל בין אנצ’לוטי של היום לזה של 2013? אני לא חושב ששיניתי את עצמי או את הדרך בה אני מאמן. אולי יש לי קצת יותר ידע כי יש לי יותר ניסיון.”

1 תגובה
  1. סמואל כותב

    טוני קרוס בערך הדמות הכי אינטילגנטית על הדשא, איזה בן אדם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן