ריקארדו קלאפיורי סיכם את תנאיו בארסנל

הבלם הצעיר של בולוניה בדרך לסגנית אלופת הפרמייר ליג | כל הפרטים

ריקארדו קלאפיורי, הבלם בן ה-22 של בולוניה, שהתגלה לעולם הכדורגל בעונה האחרונה אחרי עונה מצוינת תחת טיאגו מוטה, בדרך לפרמיירליג. האיטלקי היה אחד משחקני המפתח בבולוניה תחת טיאגו מוטה, והוא אחד מהשחקנים שבזכותו הקבוצה האיטלקית העפילה לליגת האלופות.

על פי מספר דיווחים, ארסנל הגיעה להסכם עם קלאפיורי על חוזה עד 2029 עם שכר של 3.5 מיליון אירו לעונה. כרגע אין עדיין משא ומתן בין ארסנל לבולוניה, והמועדונים טרם פתחו בשיחות על מנת להגיע להסכם. הושג הסכם עם השחקן בלבד, ולאחר סגירת כל הפרטים יפנו במועדון האנגלי לקבוצתו של הבלם.

העונה האדירה של קלאפיורי לא נעלמה מתחת לרדאר של המועדונים הגדולים, וכבר בחודש פברואר יובה התחילה לגשש לגביו וסגרה איתו תנאים אישיים על חוזה עד 2029 עם שכר של 2.2 מיליון אירו לעונה.

בולוניה העריכה את קלאפיורי ב 30-35 מיליון אירו לפני היורו, ויובה חשבה לסגור את העסקה ב 25-30 מיליון אירו. אך אחרי שהתחיל היורו, הקבוצה האיטלקית דרשה 50 מיליון אירו מיובה והעדיפו לא למכור אותו לגברת הזקנה למרות רצונו של השחקן. לבאזל, הקבוצה ממנה הגיע קלאפיורי, יש 50 אחוז מהמכירה של קלאפיורי, כך שזה אחת מהסיבות שבולוניה התחילו לדרוש מחיר יותר גבוה. יובה החליטה לרדת מהבלם, ובשבועות האחרונים עוד מועדונים התחילו להתעניין בבלם הצעיר, וביניהם ארסנל, צ’לסי, אתלטיקו מדריד ולברקוזן.

העונה האדירה של האיטלקי זיכתה אותו גם בזימון לסגל של נבחרת איטליה ליורו. הבלם הצעיר, שיכול לשחק גם כמגן שמאלי, הראה את הפוטנציאל שלו גם ביורו. למרות שאיטליה הודחה בשמינית הגמר בבושת פנים נגד שוויץ, קלאפיורי הציג יכולת טובה לאורך המשחקים ופתח בכל שלושת המשחקים של הנבחרת בשלב הבתים למרות השער העצמי שכבש, הוא הציג יכולת נהדרת, והוא אף בישל בדקה האחרונה של המשחק נגד קרואטיה את שער השוויון של איטליה. בשמינית הגמר הוא לא שיחק עקב צהובים. כעת, כאמור, הוא בדרך לתותחנים מארסנל, בניסיון להוכיח את עצמו גם מחוץ לאיטליה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן