רכבת הרים מורטת עצבים | יובנטוס 2 – 2 אטאלנטה

עם משחק שהיה אמור להיות מסקרן בין השתיים, יובה ואטאלנטה בהחלט סיפקו לנו משחק מהנה עבור אוהד הכדורגל הנטרלי ועבור אוהדי יובה פחות.
יובנטוס IL מסכמים לכם את המשחק.

אתמול יובנטוס אירחה את אטאלנטה במסגרת המחזור ה-28 של הליגה האיטלקית.

עוד לפני שריקת הפתיחה, מילאן עקפה את יובה בטבלה זמנית אחרי ניצחון קטן גדול 1-0 על אמפולי משער של פוליסיץ’, ויובה הגיעה בלחץ למשחק הזה בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי להישאר במקום השני.
למרות כל זאת, המשחק נגמר בתוצאה 2-2 מה שנתן למילאן לפתוח פער נקודה על יובה.

המשחק נפתח במומנטום חזק מצידה של יובה, ויובה ניסתה לאיים לא מעט פעמים על השער של קארנסצ’י.

בכל המחצית הראשונה יובה בעטה 8 בעיטות לשער כאשר רק 2 מתוכן הלכו למסגרת, ואילו אטאלנטה בעטה 2 בעיטות בלבד בכל המחצית כאשר רק אחת מהן הייתה למסגרת של יובה!
אחרי 35 דקות, אטאלנטה בעטה את הבעיטה הראשונה שלה במשחק והבעיטה גם נכנסה לשער, וכמובן על זה נאמר המשפט “מי שלא כובש נענש”!

“האלה” סחטה בעיטה חופשית קרובה מאוד לרחבה של יובה ואטאלנטה ביצעה תרגיל נהדר ופאשליץ’ מסר לטון קופמיינרס (עליו נדבר בהמשך) שבעט בעיטה נהדרת שלשוער הפולני לא היה סיכוי לעצור.
יובה ניסתה להשוות במחצית הראשונה אך לא הצליחה.
יובה ירדה להפסקה עם פיגור שהוריד אותה למקום השלישי בליגה.

המחצית השניה נפתחה גם היא במומנטום חיובי של החבורה של אלגרי אלא שיובה החמיצה ולא ניצלה מספיק את ההזדמנויות שלה.
בדקה ה-66 יובה בנתה התקפה נהדרת וקייזה מסר מסירה למקני עם פעולה שהזכירה את קייזה שכולנו מכירים ומשם מקני בישל בישול יפהפה הישר לרגליו של קמביאסו והמגן הצעיר כבש בנגיעה והשווה את התוצאה.
יובה המשיכה ללחוץ ו4 דקות לאחר השוויון אילינג ג’וניור ליהטט בהגנה של הנראזורי והגביה את הכדור למקני, האמריקאי הוריד את הכדור למיליק שבעט בעיטה טובה לשער של היריבה וקבע מהפך! במצב הנוכחי יובה עלתה ברכבת הרים וחזרה למקום השני.

למרות המומנטום החיובי, החבורה של גספריני חיפשה לצאת עם נקודה לפחות ו5 דקות בלבד לאחר המהפך הקשר ההולנדי של אטאלנטה, טון קופמיינרס עשה תנועת עומק נהדרת לתוך הרחבה ובאותו רגע שצ’סני סגר לא טוב את הפינה של השער אחרי יציאה לא חכמה מהשער, וההולנדי קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה בנגיעה.

גם בגרף המומנטום שלפניכם ניתן לראות את הרכבת הרים שהיה במשחק הזה.

מיקומים על המגרש:

בגדול, יובה יותר תקפה ויותר ישבה על השער של המועדון מברגאמו והיה ניתן לראות זאת גם בעמידה של יובה על המגרש.

לעומתה, אטאלנטה דווקא יותר חיפשה את ההתקפות המתפרצות ולעקוץ ובסוף זה עבד לה יפה אחרי שהצליחה להוציא נקודה מול יובה בחוץ.

העמדות הממוצעות של שתי הקבוצות לאורך המשחק:

 

מקני-קופמיינרס מצ’אפ חריף!

מקני וקופמיינרס היו צמד השחקנים המצטיינים על המגרש אצל כל אחת מהקבוצות, ככלל המצ’אפ ביניהם היה מהנה לצפייה ואולי שנה הבאה נראה את קופמיינרס לצד האמריקאי בקישור של יובה לפי הדיווחים (יובה מעוניינת לרכוש את ההולנדי בקיץ יחד עם עוד מועדונים מהטופ האירופאי, אטאלנטה תדרוש כ50 מיליון אירו ובצדק).

אצל יובה:

המצטיין אצל יובה ללא ספק היה זה ווסטון מקני שחזר מהפציעה שלו הישר להרכב הפותח וסיפק משחק נהדר והוסיף עוד 2 בישולים ל7 הבישולים שהיו לו כבר העונה.

האמריקאי התבלט בכל האספקטים על המגרש והיה מאוד מדויק בפעולות שלו.

מקני בכלל נמצא בעונה נהדרת ועונה מאוד מפתיעה ויש כבר דיבורים על הארכת חוזה שכן חוזהו הנוכחי יפוג ביוני 2025.

אצל אטאלנטה:

המצטיין אצל אטאלנטה היה כמובן טון קופמיינרס הקשר ההולנדי שהגיע מאלקמאר בקיץ 2021 ומאז מככב אצל גספריני.

ההולנדי הוא בגדול קשר אחורי שמצטרף להתקפה ובונה את המשחק.

העונה הוא נמצא בעונת שיא ורק בליגה יש לו כבר 10 שערים ו3 בישולים!

אמש נגד יובה הוא היה גם נהדר והוא היה בכל מקום במגרש. בנוסף, הוא כמובן כבש צמד והשיג לאטאלנטה נקודה חשובה במאבק על הכרטיס לליגת האלופות.

המצב של יובה במשחקים האחרונים גורם לאי שקט בקרב האוהדים ובצדק וגם בקרב העיתונאים שמדווחים על כך שאלגרי יעזוב בסוף העונה גם במידה והמקום לליגת האלופות יושג.

לסיכום, יובה – אטאלנטה היה משחק מהנה לאוהד הכדורגל הנטרלי, משחק שסיפק לא מעט רגעי מתח ורגעי כדורגל מהנים. לאוהדי יובה זה היה כמין רכבת הרים מעצבנת שבסופה הם נשארו בתחושת החמצה ופספוס שלא ניצחו את אטאלנטה אחרי שהקבוצה שלהם שלטה במשחק באופן כללי. וכמובן תחושת פספוס שמילאן עקפה אותם בטבלה.

המצב של יובה במשחקים האחרונים גורם לאי שקט בקרב האוהדים ובצדק וגם בקרב העיתונאים שמדווחים על כך שאלגרי יעזוב בסוף העונה גם במידה והמקום לליגת האלופות יושג.

 

בשבעת משחקיה האחרונים של יובה, היא ניצחה משחק אחד בלבד נגד פרוסינונה לפני 2 מחזורים וגם זה היה ניצחון דחוק (3-2). שאר התוצאות היו 3 הפסדים ועוד 3 תוצאות תיקו.

 

העיניים של יובה נשואות למשחק הליגה הבא שלה נגד גנואה ביום ראשון הבא.

תקציר המשחק:

 

1 תגובה
  1. הזברה העצובה כותב

    עונה ותקופה ממש מבאסת עבורנו, אין אמון בהנהלה המזורגגת ואלגרי לא מתאים לסגל.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן