רשמי: רן קוז’וך יאמן את הפועל באר שבע

המאמן, שזכה בגביע המדינה, סיכם את תנאיו במועדון מבירת הנגב | כל הפרטים

רן קוז’וך חתם כמאמן הפועל באר שבע.

המאמן, בן ה-43, חתם היום (ראשון) באופן רשמי בקבוצה מבירת הנגב, והוא יאמן את הקבוצה בשתי העונות הקרובות.

המאמן אמר לאחר החתימה: “אני שמח ונרגש לחתום במועדון ולהתחיל פרק חדש בקריירה שלי. אני רוצה לומר תודה לנשיאת המועדון, אלונה ברקת, על האמון בי. בימים הקרובים אתחיל בהכנות לקראת פתיחת האימונים ואני מאחל לנו שיחד נגיע להישגים רבים”.

נשיאת המועדון, אלונה ברקת, אמרה לאחר החתמת המאמן: “אני מברכת את רן על הצטרפותו למועדון. אני מאחלת לו ולכולנו הצלחה גדולה בעונה הקרובה”

קוז’וך החל את דרכו בליגת העל על הקווים של מכבי נתניה, ממנה הוא פוטר בסוף חודש דצמבר 2023. עם נתניה זכה המאמן בגביע הטוטו, והוא אף הוביל את הקבוצה עד לגמר גביע המגינה, בו הפסיד לבית”ר ירושלים. לאחר הפיטורים מנתניה חתם קוז’וך במכבי פתח תקווה, איתה הוא עשה חצי עונה נהדרת כשסיים במקום השביעי בטבלה ואף זכה עם הקבוצה בגביע המדינה ביום חמישי האחרון.

קוז’וך יחליף את אליניב ברדה, שסיים את דרכו ביום שישי האחרון, יממה לאחר ההפסד בגמר הגביע. ברדה עזב את האדומים מבירת הנגב לאחר שנתיים לאחר שהבעלים אלונה ברקת החליטה שלא לממש את האופציה עליו. המאמן עצמו הופתע מההחלטה, וטען כי ברקת הודיע לו כי האופציה כן תמומש. באר שבע סיימה את העונה במקום השלישי, ואף הגיעה עד לגמר גביע המדינה, בו היא הפסידה כאמור לרן קוז’וך ומכבי פתח תקווה.

בהודעה שהוציאה אמש הבעלים אלונה ברקת היא הודיעה כי כבר השבוע ימונה מאמן חדש: “בשבוע הבא יהיה מאמן חדש על הקווים”, כתבה הבעלים, “ואני מתחייבת להעמיד לו את אותה התמיכה, המקצועית והכלכלית, שקיבלו קודמיו בתפקיד”.

במכבי פתח תקווה ציפו שקוז’וך יישאר גם לעונה הבאה, ואף ציפו לשבת איתו על הארכת חוזהו כבר בימים הקרובים. אלא שההצעה מבאר שבע טרפה את הקלפים – והמאמן יעשה את דרכו לבירת הנגב.

1 תגובה
  1. יוסי אלמליח כותב

    אלונה לא הביאה לברדה לעכל….
    רן לא ניצח את אליניב רק על הגביע וואלה ניצח אותו גם על התפקיד במועדון גדול

    מעניין אם לוזון עשה לו טובה והקפיץ אותו לנגב עם המונית

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן