רפאלה פלאדינו מונה למאמן החדש של פיורנטינה

פלאדינו יחליף את איטאליניו לאחר 3 עונות בתפקיד | כל הפרטים

פיורנטינה מודיעה רשמית כי רפאלה פלאדינו מונה למאמן הקבוצה.

המאמן, בן ה-40, ויחליף את ויצ’נזו איטאליאנו לאחר 3 עונות בתפקיד. פלאדינו חתם בקבוצה האיטלקית לשנתיים, עד יוני 2026. פלאדינו מגיע לפיורנטינה לאחר שתי עונות מוצלחות על הקווים של מונזה, בהן סיים במקומות ה-11 וה-12 כאשר הוא רחוק מאוד מהתחתית למרות תקציב מהנמוכים בליגה.

פלאדינו החל כשחקן כנף במדי קבוצת הנוער של בנבנטו לפני שעבר ליובנטוס, ומשם הוא יצא למסע בסלרניטנה, גנואה, ליבורנו,ספציה ומונזה במדיה פרש ומעולם לא שיחק מחוץ למדינה. במהלך הקריירה שלו, פלאדינו שיחק 211 משחקים בסרייה א’, בהם הבקיע 24 שערים ובישל 16 נוספים. בנוסף, שחקן העבר שיחק בכל הנבחרות הצעירות של איטליה ואף ערך 3 הופעות בנבחרת הבוגרת.

לאחר הפרישה, פלאדינו החל לאמן את קבוצת עד גיל 15 של מונזה. לאחר שנה בתפקיד פלאדינו התקדם לקבוצת הנוער עד גיל 19 ושוב לאחר שנה קודם פעם נוספת והפעם לקבוצת הבוגרים. למרות חוסר הניסיון, פלאדינו חווה הצלחה נהדרת כאשר מונזה, שעלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה באיטליה, רחוקה מהתחתית בשתי עונות הבכורה שלה כאשר היא מסיימת במרחק דו ספרתי מהקו האדום. בסך הכל, פלאדינו אימן את מונזה 73 משחקים, מתוכם ניצח 26, כולל ניצחונות גדולים על יובנטוס, מילאן ואינטר.

פלאדינו יחליף את ויצ’נזו איטאליאנו, לאחר שהאחרון עמד על הקווים של ה’ויולה’ החל מעונת 21\22. איטאליאנו הצליח להגיע עם הקבוצה פעמיים לגמר הקונפרנס ליג, אך בשניהם פיורנטינה ירדה מנוצחת ומאוכזבת ללא התואר. איטאליאנו אימן את הויולה 162 משחקים וסיים עם הקבוצה פעם אחת במקום השביעי ופעמיים במקום השמיני, אשר הקנה לקבוצה העפלה לקונפרנס ליג בכל אחת מהעונות. כעת, המאמן האיטלקי צפוי לעבור לבולוניה במקומו של טיאגו מוטה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן